Loading...

Във форума е въведено ограничение, което позволява на потребителите единствено да разглеждат публикуваните въпроси.

EmanuilNikolov avatar EmanuilNikolov 33 Точки

Compile time error => 02. Average Student Grades [Dictionaries and LINQ - Lab]

Zdrавейте! Ако може някой да ми обясни защо получавам тази грешка.

Условие: https://softuni.bg/downloads/svn/soft-tech/Sept-2017/Programming-Fundamentals-Extended-November-2017/04.%20Programming-Fundamentals-Extended-Dictionaries-and-LINQ/04.%20Programming-Fundamentals-Extended-Dictionaries-and-LINQ-Lab.docx   // Задача 02.

Мое решение: с дадените примери получавам коректен резултат, включително и с форматирането.

using System;
using System.Collections.Generic;
using System.Linq;

namespace Lab
{
    class Program
    {
        static void Main(string[] args)
        {
            Average_Sudents_Grade();
        }

        private static void Average_Sudents_Grade()
        {
            var n = int.Parse(Console.ReadLine());
            Dictionary<string, List<double>> students = new Dictionary<string, List<double>>();
            for (int i = 0; i < n; i++)
            {
                string[] info = Console.ReadLine().Split(" ").ToArray();
                string name = info[0];
                double grade = double.Parse(info[1]);
                //
                if (!students.ContainsKey(name))
                {
                    List<double> temp = new List<double>();
                    temp.Add(grade);
                    students.Add(name, temp);
                }
                else
                {
                    students[name].Add(grade);
                }
            }
            foreach (var pair in students)
            {
                Console.Write($"{pair.Key} ->");
                foreach (var item in pair.Value)
                {
                    Console.Write($" {item:f2}");
                }
                Console.WriteLine($" (avg: {pair.Value.Average():F2})");
            }
        }

        private static void P01()
        {
            string[] sequenc = Console.ReadLine().ToLower().Split(' ').ToArray();
            var dict = new Dictionary<string, int>();
            //
            foreach (var word in sequenc)
            {
                if (!dict.ContainsKey(word))
                {
                    dict.Add(word, 1);
                }
                else
                {
                    dict[word]++;
                }
            }
            List<string> str = new List<string>();
            foreach (var pair in dict)
            {
                if (pair.Value % 2 != 0)
                {
                    str.Add(pair.Key);
                }
            }
            Console.WriteLine(string.Join(", ", str));
        }
    }
}

 

Тагове:
k.sevov avatar k.sevov 1077 Точки

При четенето на входа в началото при Split си използвал двойни кавички, а трябва да са единични, за да минава на .Net Framework. Също така е хубаво да си пускаш кода в pastebin, за да е по-прегледно и лесно за четене.

0
21/04/2018 12:54:11
EmanuilNikolov avatar EmanuilNikolov 33 Точки

Да, очевидно! Благодаря!

0
Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.