Блок-схема/алгоритъм за класове C#
Здравейте,
Възможно ли е някой да нарисува кратка и ясна блок-схема/алгоритъм за дефиниране на клас (в C# - ако е от значение технологията), заедно с обектите , пропъртита, конструктори (с и без тях) и методи, и какво и как достъпваме? Нещо от сорта на: https://www.geeksforgeeks.org/c-sharp-class-and-object/, но да е пълно и подробно и да се публикува във Facebook групата на Tech модула, а и защо не в презентацията за тази лекция.
Знам, че ще се учи много по-подробно в OOP модула, но имахме лекция + Lab "OBJECTS AND CLASSES" за придобиване на първоначална представа, но аз, както със сигурност и много мои колеги, не получихме никаква такава. В слайдовете от презентацията за мен е прекалено "шарено" и неясно. Лекторът си личеше, че разбира в изключителни детайли материята, но в крайна сметка тотално ме обърка (да не се приема като упрек). По време на лаба получих някакво просветление, но въпреки това не разбрах всичко напълно.
Благодаря, ще изгледам видеото. Но въпреки това съм сигурен, че някой по-advanced може да състави структурна блок схема за на класове/конструктори/обекти/методи/пропъртита... ,за да се разбере по-лесно тази абстрактна концепция, което съм сигурен, че не е нищо повече от някаква строго определена подредена структура, но неясно и объркващо обяснена.