Loading...

Във форума е въведено ограничение, което позволява на потребителите единствено да разглеждат публикуваните въпроси.

Deyanova avatar Deyanova 96 Точки

IAB Forum 2019 ще се състои на 28-ми май в хотел Маринела

„Повече данни, повече растеж“ е темата на деветото поредно издание на едно от най-големите дигитални събития у нас IAB Forum 2019.

По време на конференцията, която събира представители на най-големите рекламодатели, медии и агенции в сферата на дигиталния маркетинг, ще бъдат оповестени най-новите данни за развитието на рекламните инвестиции и дигиталния пазар у нас. Ще бъдат представени най-новите възможности за по-ефективно измерване на вложените от рекламодателите бюджети в интернет. Целта е маркетинг професионалистите да получат пълнокръвна представа за влиянието на данните върху техния бизнес и как биха могли да се възползват от тях като ефективен инструмент в ежедневната си работа.

Еднодневното събитие, което ще се проведе на 28 май, вторник, 2019 г. в хотел Маринела в София, ще събере на едно място лидерите на дигиталната индустрия у нас, както и много международни лектори.

Сред тях са Никодем Сарна, Head of International Business Development at Netsprint Group, Томаш Музиал, VP Publishers and Programmatic with Waytogrow (Netsprint Group), Board Member , Константин Камарас, съосновател и почетен председател на IAB Европа , Александър Бойчев, директор „Дигитален платформи“ и Зоя Василева, Digital Sales Manager на BTV Media Group, Радослав Неделчев, Главен оперативен директор на Dentsu Aegis Network и член на УС на IAB България, Росен Мисов, Председател на Българска Асоциация на рекламодателите, Добринка Стойкова, Партньор в guts&brains DDB и член на УС на IAB, Георги Малчев, Мanaging Partner, Xplora, член на УС на IAB и Чавдар Димов, Мениджър проучвания и бази данни, Икономедиа.

IAB Forum 2019 залага на теми и дискусионни панели с практическа насоченост на лекциите и представянето на конкретни кейсове от кампании в различни индустрии.

По време на тазгодишното издание ще бъде поставен акцент върху професионалното развитие на програматик закупуването, ефективността при измерването на рекламните кампании, най-добрите медийни практики на пазара у нас, както и представянето на Топ 100 рекламодатели в интернет в България.

Форумът ще завърши с най-важния доклад за дигиталната индустрия у нас - AdEx Report, който дава детайлна картина за развитието на инвестициите в интернет медиите у нас.

Регистрацията е от ТУК.

Повече за събитието можете да научите от ТУК.

Тагове:
0
Events
Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.