Loading...
Axiomatik avatar Axiomatik 2422 Точки

Code was almost complete, just some break-conditions had to be modified and budget/balance had to be modified only when a game was successfully bought.

Best,

using System;

namespace Gaming_Store
{
    class Program
    {
        static void Main(string[] args)
        {
            double budget = double.Parse(Console.ReadLine());
            string input = Console.ReadLine();

            double price = 0;
            double balance = 0;

            while (input != "Game Time")
            {
                string gameName = input;

                switch (gameName)
                {
                    case "OutFall 4":
                        price = 39.99;
                        break;
                    case "CS: OG":
                        price = 15.99;
                        break;
                    case "Zplinter Zell":
                        price = 19.99;
                        break;
                    case "Honored 2":
                        price = 59.99;
                        break;
                    case "RoverWatch":
                        price = 29.99;
                        break;
                    case "RoverWatch Origins Edition":
                        price = 39.99;
                        break;
                    default:
                        Console.WriteLine("Not Found");
                        input = Console.ReadLine();
                        continue;
                        //break;
                }

                //balance += price;
                //budget -= balance;


                if (budget != 0)
                {
                    if (budget < price)
                    {
                        Console.WriteLine($"Too Expensive");
                    }
                    else
                    {
                        balance += price;
                        budget -= price;

                        Console.WriteLine($"Bought {gameName}");
                        //Console.WriteLine($"Total spent: ${balance}. Remaining: ${budget:f2}");
                    }
                }

                if (budget == 0)
                {
                    Console.WriteLine($"Out of money");
                    break;
                }

                //gameName = Console.ReadLine();
                input = Console.ReadLine();
            }

            if (input == "Game Time")
            {
                Console.WriteLine($"Total spent: ${balance}. Remaining: ${budget:f2}");
            }
        }
    }
}

 

0
Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.