Loading...

Във форума е въведено ограничение, което позволява на потребителите единствено да разглеждат публикуваните въпроси.

Julianh12 avatar Julianh12 3 Точки

07 Toy SHOP

Реших задачата,но в judge  получавам 90/100..Гледах кода но не откривам грешки,Ако някой ми покаже къде греша ще бъда благодарен много.

puzzle_price = 2.60
barbie = 3
ted_bear = 4.10
minion = 8.20
truck = 2
trip_price = float(input())
puzzle_quantity = int(input())
barbie_quantity = int(input())
ted_bear_quantity = int(input())
minion_quantity = int(input())
truck_quantity = int(input())

sum_quantity = puzzle_quantity + barbie_quantity + ted_bear_quantity + minion_quantity + truck_quantity

total = (puzzle_price * puzzle_quantity) + (barbie * barbie_quantity) + (ted_bear * ted_bear_quantity) + (
        minion_quantity * minion) + (truck * truck_quantity)
grand_total = 0
money_left = 0
money_deficit = 0

if sum_quantity >= 50:
    total = total - (total * 0.25)
    grand_total = total - (total * 0.10)

    if grand_total > trip_price:
        money_left = grand_total - trip_price
        print(f"Yes! {money_left:.2f} lv left.")
    elif grand_total < trip_price:
        money_deficit = trip_price - grand_total
        print(f"Not enough money! {money_deficit:.2f} lv needed.")

elif sum_quantity < 50 :
    total = total - (total * 0.10)
    if total > trip_price:
        money_left = total - trip_price
        print(f"Yes! {money_left:.2f} lv left.")
    elif total < trip_price:
        money_deficit = trip_price - total
        print(f"Not enough money! {money_deficit:.2f} lv needed.")

Тагове:
0
svephoto avatar svephoto 1191 Точки

Здравей, Julianh12,

 

Пусни тук и условието на задачата + линк към нея в Judge.

0
Julianh12 avatar Julianh12 3 Точки

https://judge.softuni.bg/Contests/Compete/Index/2413#6

7. Магазин за детски играчки
Петя има магазин за детски играчки. Тя получава голяма поръчка, която трябва да изпълни. С парите, които
ще спечели, иска да отиде на екскурзия. Да се напише програма, която пресмята печалбата от поръчката.
Цени на играчките:
 Пъзел - 2.60 лв.
 Говореща кукла - 3 лв.
 Плюшено мече - 4.10 лв.
 Миньон - 8.20 лв.
 Камионче - 2 лв.
Ако поръчаните играчки са 50 или повече магазинът, прави отстъпка 25% от общата цена. От спечелените
пари Петя трябва да даде 10% за наема на магазина. Да се пресметне дали парите ще ѝ стигнат да отиде на
екскурзия.
Вход
От конзолата се четат 6 реда:
1. Цена на екскурзията - реално число;
2. Брой пъзели - цяло число;
3. Брой говорещи кукли - цяло число;
4. Брой плюшени мечета - цяло число;
5. Брой миньони - цяло число;
6. Брой камиончета - цяло число.

Изход
На конзолата се отпечатва:
 Ако парите са достатъчни се отпечатва:
o &quot;Yes! {оставащите пари} lv left.&quot;
 Ако парите НЕ са достатъчни се отпечатва:
o &quot;Not enough money! {недостигащите пари} lv needed.&quot;
Резултатът трябва да се форматира до втория знак след десетичната запетая.
Примерен вход и изход
Вход Изход Обяснения
40.8
20
25
30
50
10
Yes! 418.20 lv left. 

 

Вход Изход Обяснения
320
8
2
5
5
1
Not enough money! 238.73 lv needed. Сума: 90.3 лв.
 

0
svephoto avatar svephoto 1191 Точки

В проверката

if grand_total > trip_price:

сложи и =, да стане

if grand_total >= trip_price:

и си готов за 100/100.

0
Julianh12 avatar Julianh12 3 Точки

Благодаря ти :)Като зацикли човек и не може да си открие грешките

0
svephoto avatar svephoto 1191 Точки

Моля-моля, да, това се случва често и е нормално. yes

0
Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.