Loading...

Във форума е въведено ограничение, което позволява на потребителите единствено да разглеждат публикуваните въпроси.

ivan_todorov98 avatar ivan_todorov98 0 Точки

Задача 5. Най-добър играч (Java)

Здравейте! Затруднявам се с решаването на тази задача. Когато принтирам в конзолата винаги излиза правилният отговор от подадения input, но в Judge дава 70/100 т. На тест 4,5 и 8 изписва (Runtime error). Тук ще прикача условието на задачата и моето решение -   

 

Задача 5. Най-добър играч

Пепи иска да напишете програма, чрез която да разбере кой е най-добрият играч от световното първенство. Информацията, която получавате ще бъде играч и колко гола е отбелязал. От вас се иска да отпечатате кой е играчът с най-много голове и дали е направил хет-трик. Хет-трик е, когато футболистът е вкарал 3 или повече гола. Ако футболистът е вкарал 10 или повече гола, програмата трябва да спре.

Вход:

От конзолата се четат по два реда до въвеждане на команда "END":

  • Име на играч – текст
  • Брой вкарани голове  – цяло положително число в интервала [1 … 10000]

Изход:

На конзолата да се отпечатат 2 реда :

  • На първия ред:

            "{име на играч} is the best player!"

  • На втория ред :
    •  Ако най-добрият футболист е направил хеттрик:

                   "He has scored {брой голове} goals and made a hat-trick !!!"

  • Ако най-добрият футболист не е направил хеттрик:

                   "He has scored {брой голове} goals.

 

 

Примерен вход и изход:

Вход

Изход

Обяснения

Neymar

2

Ronaldo

1

Messi

3

END

Messi is the best player!

He has scored 3 goals and made a hat-trick !!!

Първо се въвежда Neymar с 2 гола като за момента той има най-много голове, след това Ronaldo с 1 гол като той има по-малко голове от Neymar, който е с 2, след това Messi, който има 3 гола. Головете на Messi са повече от тези на Neymar и вече Messi има най-много голове. След като головете са му 3, той е направил и хет-трик.

Вход

Изход

Вход

Изход

Silva

5

Harry Kane

10

Harry Kane is the best player!

He has scored 10 goals and made a hat-trick !!!

Rooney

1

Junior

2

Paolinio

2

END

Junior is the best player!

He has scored 2 goals.

Вход

Изход

Вход

Изход

Petrov

2

Drogba

11

Drogba is the best player!

He has scored 11 goals and made a hat-trick !!!

Zidane

1

Felipe

2

Johnson

4

END

Johnson is the best player!

He has scored 4 goals and made a hat-trick !!!

 

 

Моето решение : https://pastebin.com/zRY7knpW 

Тагове:
0
Programming Basics 14/12/2021 09:48:44
Axiomatik avatar Axiomatik 2422 Точки

;-) ,

package First;
 
import java.util.Scanner;
 
public class T05BestPlayer {
    public static void main(String[] args) {
        Scanner scanner = new Scanner(System.in);
 
        String input = scanner.nextLine();
        double bestgoals = Integer.MIN_VALUE;
        String bestPlayer = "";
 
        while (!input.equals("END")) {
 
            int goals = Integer.parseInt(scanner.nextLine());
            if (goals > bestgoals) {
                bestgoals = goals;
                bestPlayer = input;
                if (bestgoals >= 10) {
                    break;
                }
            }
            input = scanner.nextLine();
        }
 
        System.out.printf("%s is the best player!%n", bestPlayer);
        if (bestgoals >= 3) {
            System.out.printf("He has scored %.0f goals and made a hat-trick !!!", bestgoals);
        } else {
            System.out.printf("He has scored %.0f goals.", bestgoals);
        }
 
    }
}

 

0
ivan_todorov98 avatar ivan_todorov98 0 Точки

Благодаря много! :) 

0
Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.