Loading...
nikolay.dimov83 avatar nikolay.dimov83 143 Точки

media query does not catch screen width correctly

Здравейте,

 

Имам следната съвкупност от media queries:

@media screen and (min-width: 600px) {

}

@media screen and (max-width: 600px) {

}

 

Когато отворя страницата на лаптоп и намалявам ширината на браузъра без проблем се задаейства втората заявка. Когато отворя страницата през мобилен телефон Prestigio 4040 (Android 4.1.1) ми задейства първата заявка, въпреки, че по спецификации на телефона ширината на екрана е 450 пиксела.

 

Когато увелича съответно по заявките min-width max-width на 1000px, мобилния телефон вече си зарежда второто query. Т.е. излиза, че по някаква причина телефона си мисли, че има около 1000 пиксела ширина (пробвах и в сантиметри, но prestigio-то явно си вярва че има ширина над 25 сантиметра. Някой знае ли каква е причината това да се случва и как да реша проблема.

Само да кажа, че пробвах да добавя и трето query, което не сработи:

 

@media handheld and (max-width: 600px){

}

Тагове:
0
Web Fundamentals - HTML5
nikolay.dimov83 avatar nikolay.dimov83 143 Точки

Сработи с max-device-width

1
Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.