Loading...

Във форума е въведено ограничение, което позволява на потребителите единствено да разглеждат публикуваните въпроси.

scinetic avatar scinetic 40 Точки

Трудни задачи

Здравейте, не знам за вас, но на мен ми направи голямо впечатление трудността на задачите спрямо лекцията. Мисълта ми е, че на лекцията "Въведение в програмирането" нищо не се обяснява относно цикли и как се пишат, а в същото време има задача/и от домашното, които няма как да се решат без цикли. Аз лично преди това съм учил малко Java и знам как да работя с цикли, но ще ми е интересно мнението на такива, които за първи път се сблъскват с цикли, защото честно казано на мен в началото ми беше малко зор да ги разбера как работят.
1
Programming Basics
headstrong avatar headstrong 29 Точки
Аз съм напълно начинаещ и като се сблъскам с по-трудна задача гледам как колегите са я решили и я преписвам. След това отделям доста време (по няколко часа на по-сложните задачи) да разбера кое какво е, как се използва и защо точно то. Като под "да разбера кое какво е"  имам предвид яко ровене в нета,  форума и лекциите. След това още малко време за експериментиране - промяна малко на условието на задачата - ако направя това вместо друго какво ще стане ...и така. Хубавото е че има доста по-напреднали колеги и може да гледаме от тях, а някои представят и по-различни решения на дадена задача, което е доста полезно, защото се вижда, че понякога има и повече от едно решение на проблема. И изобщо не се надявам, че ще схвана всичко, което се преподава на първите лекции веднага, но с малко повече упражнения с времето всичко ще си иде на мястото. То си е като ученето на всеки език - много упражнения иначе всичко се забравя. Вярно, че изисква много време, което не всички имат, защото някои и работят, но аз лично използвам всяка свободна минута и на работа и вкъщи за упражнения. И така с малко повече инат и постоянство дори и ние начинаещите ще се разберем с тоя C#. Успех на всички!
3