Loading...
Dexter avatar Dexter 119 Точки

Oculus Rift Development Kit 2 Now Available


Oculus Rift Development Kit 2

Вероятно някои от вас, са чували за Oculus Rift, устройството за виртуална реалност на Oculus VR, което беше показано на света за първи път през Юни 2012 на E3 и малко по-късно на 1ви Август същата година, компанията анонсира Kickstarter кампания, че започва да се занимава с разработката на продукта. 4 часа по-късно, компанията достигна goal-а си от 250,000 $, а след 36 часа, компанията вече имаше 1,000,000 $ капитал. По-късно през Септември, от сайта им, вече можеше да се поръчва първата development версия на Oculus-а, на цена от 300$, от която бяха произведени / продадени оклоло 50-60 хиляди бройки в световен мащаб и чието производство наскоро беше прекратено, поради липса на някои от съставните части на Oculus-а, (а и от доста време се говореше че DK2 e близо). През периода от началото на кампанията до днешна дата, бяха изписани стотици (ако не и хиляди) статии за Oculus-а, бяха правени множество ревюта, бяха заснети множество клипчета (потърсете oculus rift в YouTube), беше показан прототип, който се доближава много до Consumer версяита на Oculus-а (тя вероятно ще излезе през 2015-та), бяха обявени множесто игри (а вече има и няколко, които имат такава поддръжка), които ще поддържат Oculus Rift и какво ли още не. ( може би едно от важните неща, които трябва да се спомене е, че Джон Кармак (създателят на Doom, Quake и тн.) напусна ID Software за да работи (всъщност е CTO :))в Oculus - ) Наскоро Oculus VR обявиха, че момента в който ще спрат да продават DK1 е близо, поради lack на съставни части, както вече написах по-горе. И само преди няколко дни, DK1 беше спрян от продажба (вечерта преди да бъде премахнат от страницата за поръчка, се двоумих доста дали да го купя, имайки предвид, че DK2 е свъсем близо, но много ми се щеше да го имам, просто защото има колекционерска стойност, на сутринта тръгнах да го поръчвам, но уви, опцията order вече я нямаше :) ... "офертите" в ebay бяха (и някои все още са) доста дървени, но от днес това вече не е така, защото

днес на GDC 2014 DK2 беше официално обявен.


Ето няколко от статите/видеата в мрежата за DK2:

GDC 2014: Oculus Rift Developer Kit 2 (DK2) Pre-orders Start Today for $350, Ships in July
Hands-On: Oculus Rift Development Kit 2 Virtual Reality Headset
Oculus Rift DK2 vs PS4 Project Morpheus: two aims, one vision (все още не съм, чел нищо за продукта, на Sony, но като се запозная, ще напиша и за него)
World-builders, rejoice: the final Oculus Rift VR dev kit is here

Освен това днес беше обявен Unreal Enginge 4

A пък вчера (вече онзиден) беше обявен Unity5.

// поста е work in progress ... ще добавя още доста информация в него.

за повече инфо:

http://www.oculusvr.com/
http://www.reddit.com/r/oculus/ (най-добрия source за новини около Oculus)
http://en.wikipedia.org/wiki/Oculus_Rift
http://www.engadget.com/tag/OculusRift/
http://www.roadtovr.com/
http://www.mtbs3d.com/
http://oculusrift-blog.com/

На този адрес, ще откриете симулатор на Oculus-а, от който горе долу ще придобиете представа, как ще изглеждат нещата на различни резолюции. 

Тагове:
7
Хардуер
boyanov avatar boyanov 65 Точки

Знаеш ли с колко FOV работи :? Или по точно колко е максималния който поддържа ?

0
15/08/2014 12:00:51
Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.