C++ Development - март 2018
Курсът "Programming Basics" дава начални умения по програмиране, необходими за всички технологични специалности в Софтуерния университет. Това включва писане на програмен код на начално ниво (basic coding skills), работа със среда за разработка (IDE), използване на променливи и данни, оператори и изрази, работа с конзолата (четене на входни данни и печатане на резултати), използване на условни конструкции (if, if-else) и цикли (for, while, do-while).
Курсът ще запознае участниците с основните типове структури от данни и използването им в решаване на алгоритмични задачи. Ще бъдат разгледани масиви и особеностите им в C++, както и линейните контейнери (vector, list), асоциативните контейнери (map, set), контейнерните адаптери (stack, queue) и символните низове от STL. Обучението ще обхване и първите стъпки в обектно-ориентираното програмиране със C++, като студентите ще се научат да създават собствени класове, да инициализират и работят с обекти. През цялото продължение на курса ще се показват често-срещани грешки в работата с езика и тяхното избягване. Заедно с това курсистите ще решават задачи, които да утвърдят познанията им върху материала.
Курсът навлиза в спецификите на езика C++ и разглежда по-сложни тематики като пойнтери и управление на паметта. Ще разширите знанията си върху обектно ориентираното програмиране през погледа на C++, създаване на конструктори и деструктори, наследяване и полиморфизъм. Не на последно място ще придобиете умения да подреждате правилно кода в големи по обем проекти.
Курсове в модула
Умения, които ще придобиеш
- Работа с конзолата (вход и изход на данни)
- Извършване на прости пресмятания
- Работа с логически проверки (if-else)
- Работа с по-сложни логически проверки
- Работа с цикли (for)
- Работа с по-сложни цикли (вложени for цикли и while)
- Познаване на основния синтаксис на C++ и неговите особености
- Работа с текст, файлове и входно-изходни потоци
- Начални познания по ООП и неговата реализация в C++
- Работа с масиви, линейни и асоциативни STL контейнери
- Работа с пойнтери и управление на паметта
- Правилно организиране на код при по-големи проекти
- Основни концепции от ООП модела
- Създаване на конструктори и деструктори
Модулът е подходящ за напълно начинаещи курсисти, желаещи да придобият познания в областта на програмирането със C++.
Какви са формите на обучение?
Имате възможност да се обучавате в онлайн форма на обучение:
- Онлайн: Можете да гледате лекциите и да се упражнявате в удобно за вас време. Ще имате пълен достъп до материалите от обучението за неограничен период от време, което ви позволява да надграждате знанията си с удобно за вас темпо.
Ще мога ли да се явя на изпити?
Имате възможност да заплатите и за явяване на изпити при следващи провеждания на курсовете.
Желаещите да се явят на изпит за определен курс ще получат официален сертификат от Софтуерния университет, ако получат оценка над Много добър (5).
Колко струва обучението в курса?
За модула се заплаща еднократна такса, включваща онлайн обучение в платформата на СофтУни. По желание може да заплатите и за възможност за явяване на изпит на всеки отделен курс при следващо провеждане, като за всеки изпит се заплаща отделна такса в размер на 20 лв.
Форма на обучение | Включва | Цена |
---|---|---|
Онлайн | Записване за курса
| 250 лв. |
Изпит на един курс | Записване за изпитна дата
| 20 лв. |
Преподавател
Мартин Паунов
Преподавател
Георги Георгиев
Преподавател
Георги Георгиев започва да участва в състезания по програмиране и ИТ като ученик, като първите му по-сериозни успехи в национални и международни състезания, са свързани с 3D графика и симулатори, най-вече проектът DriveFreeZ. Жоро е водил курсове по C#, C++, JavaScript, Windows 8 WinRT, XAML, WinJS, както и няколко семинара за 3D графика с OpenGL, WebGL, изчислителна геометрия, има познания в работата с физични библиотеки като Bullet, и пише Java в проект, свързан с анализ на телеметрия на състезателни коли (https://virtualracingschool.com). Блог: http://itgeorge.net.