Целта на това обучение е да даде на кандидатите основни умения в моделирането и анимацията на 3D анимационни персонажи и околна среда, използвайки Maya софтуер - стандарт в игралната и филмова индустрия. Ще усвоите основните методи за 3D скулптиране, анимиране и текстуриране на анимационни персонажи. Също така ще се запознаете и с основните техники за рендериране и комбиниране на крайния анимационен филм.
3D Анимация за игралната индустрия - юни 2016
Умения, които ще придобиеш
- 3D моделиране на анимационни персонажи
- 3D анимиране на анимационни персонажи
- Оветления в 3D анимационна сцена
- Работа с камери в 3D анимационна сцена
- Текстуриране на 3D персонажи, реквизит и околна среда
- Рендериране на крайна анимация
Теми
-
Въведение в 3D моделирането с Maya -
Въведение в 3D моделиране и текстуриране на персонаж -
Въведение в анимация на персонаж -
Въведение в крайна анимация - генериране на кратък филм
Курсът е подходящ за начинаещи, както и за всички, които имат начален или среден опит с 3D софтуер.
Каква e формaтa на обучение?
Имате възможност да се обучавате в онлайн форма на обучение:
- Онлайн: Можете да гледате лекциите и да се упражнявате в удобно за вас време. Ще имате пълен достъп до материалите от обучението за неограничен период от време, което ви позволява да надграждате знанията си с удобно за вас темпо.
Ще мога ли да се явя на изпит?
Имате възможност да заплатите и за явяване на изпит при следващо провеждане на курса.
Желаещите да се явят на изпита ще получат официален сертификат от Софтуерния университет, ако получат оценка над Много добър (5).
Колко струва обучението в курса?
Курсът е безплатен. Имате възможност да се явите на изпит при следващо провеждане на курса след заплащане на еднократна такса.
Форма на обучение | Включва | Цена |
---|---|---|
Онлайн | Записване за курса
| Безплатен |
Изпит | Записване за изпитна дата
| 100 лв. |
Димитър Дечев
Преподавател
По професия – 3D Аниматор, по образование архитект, по призвание – художник, Димитър Дечев е ветеран в компютърната графика с дългогодишна професионална практика от около 30 години. Започва своята кариера в Силиконовата долина – Калифорния, през 1990 г.
Работил е за компании като Electronic Arts – ЕА, където е един от първите 3D аниматори във видео-гейм индустрията, така също и за SONYEntertainment, Blizzard, Namko, SEGA Sports, Midway, Vivendy Universal ,THQ, The 3Do Company, SILICON GRAPHICS, PSYGNOSIS и много други.
В Холивудската рекламна и кино индустрия е работил като консултант – старши аниматор и арт директор в компании, като Electronic Arts, Saatchi & Saatchi, V-Star Inc. Los Angeles, Blue Shift и други.
Работил е за компании като Electronic Arts – ЕА, където е един от първите 3D аниматори във видео-гейм индустрията, така също и за SONYEntertainment, Blizzard, Namko, SEGA Sports, Midway, Vivendy Universal ,THQ, The 3Do Company, SILICON GRAPHICS, PSYGNOSIS и много други.
В Холивудската рекламна и кино индустрия е работил като консултант – старши аниматор и арт директор в компании, като Electronic Arts, Saatchi & Saatchi, V-Star Inc. Los Angeles, Blue Shift и други.