3D Animation for the Game Industry
Loading...

3D Animation for the Game Industry

Кредити 3
Срокът за записване е изтекъл

За курса

Целта на това обучение е да даде на кандидатите основни умения в моделирането и анимацията на 3D анимационни персонажи и околна среда, използвайки Maya софтуер - стандарт в игралната и филмова индустрия. Ще усвоите основните методи за 3D скулптиране, анимиране и текстуриране на анимационни персонажи. Също така ще се запознаете и с основните техники за рендериране и комбиниране на крайния анимационен филм.

Архив обучения

3D Анимация за игралната индустрия - юни 2017
8 Лекции Лектор Димитър Дечев
3D Анимация за игралната индустрия - юни 2017  Icon

Записани в курса до сега: 1553

3D Анимация за игралната индустрия - юни 2016
4 Лекции Лектор Димитър Дечев
3D Анимация за игралната индустрия - юни 2016  Icon

Записани в курса до сега: 1456

Умения, които ще придобиеш

  • 3D моделиране на анимационни персонажи
  • 3D анимиране на анимационни персонажи
  • Оветления в 3D анимационна сцена
  • Работа с камери в 3D анимационна сцена
  • Текстуриране на 3D персонажи, реквизит и околна среда
  • Рендериране на крайна анимация
  • 3D моделиране на анимационни персонажи
    3D анимиране на анимационни персонажи
  • Оветления в 3D анимационна сцена
    Работа с камери в 3D анимационна сцена
  • Текстуриране на 3D персонажи, реквизит и околна среда
    Рендериране на крайна анимация