Gamification - какво може да ви научи Супер Марио за маркетинга?
Събитието е вече изминало, но все още не може да го гледаш на запис.
В дигиталната среда срещаме все по-голяма конкуренция за вниманието на потребителите.Но игрите стават все по-успешни, а време с тях прекарват не само разсеяни тийнейджъри - средностатистическият играч често е жена около 30 години. Можем ли тогава да вземем назаем част от гейминг-арсенала и да го приложим в бизнеса?
Gamification (геймификация, игровизация) представлява използването на игрови елементи и дизайн-решения в бизнес или социален контекст, за да повлияете върху поведението на потребителите, техните действия и навици. Геймификацията не е панацея. Тя не работи за всеки бизнес. Но за сметка на това, когато искате да мотивирате потребителите си, геймификацията ще бъде най-добрият ви съюзник.
В семинара ще обсъдим:
- Какво представлява геймификацията и имате ли нужда от нея?
- Каква е разликата между термините: gamification, game design, game thinking, serious games…
- Кои са четирите ключа към забавлението на потребителите?
- Защо геймификацията мотивира?
- Какво искат играчите?
- Как да изберем кои игрови елементи и дизайн решения да използваме?
- Кои са най-добрите примери за успешна геймификация?
