Loading...

IT Journey Ден 1: Практически насоки за кариерен старт

Изминало събитие
Дата:
08 октомври 2016
Час:
09:30

Събитието е вече изминало, но все още може да го гледаш на запис.

Заповядайте на безплатното събитие IT Journey Ден 1: Практически насоки за кариерен старт на 8 октомври (събота) от 9:30 ч. в зала Code Ground Lab. 

За семинара

СофтУни ви кани да се включите в IT Journey - първото събитие, целящо да помогне на студентите за техния кариерен старт, професионалното им развитие и успех. Събитието ще е двудневно, като през първия ден ще говорим за това как да създадем впечатляващо резюме, как да се представим добре на интервю, за професионалния път и кариерните възможности. През втория ден ще обърнем внимание на пътя към професионалния успех. Повече информация за IT Journey Ден 2 вижте тук.

Какво да очаквате от IT Journey Ден 1?
СофтУни вярва в потенциала на всеки свой студент и знае, че едно побутване и добър съвет може да е единственото нещо, от което има нужда добрият студент и бъдещ младши програмист. В подкрепа на това създадохме IT Journey - събитие, което да помогне на студентите в процеса на търсене на работа, оформяне на документи за кандидатстване и доброто представяне на интервю. За тази цел сме поканили професионалисти в сферата, които да ви разкажат за най-добрите и лоши практики, за това как да правите проучване за най-подходящата за вас компания, как да изградите личния си бранд в дигиталния свят, и защо той е от значение, и много други. Не на последно място – ще имате възможността в рамките на 5-10 минути да докажете, че можете да спечелите всяко интервю или как да го направите (mock interviews).  

Програма за: 08.10.2016

09:30 - 10:00 : Сутрешно кафе преди началото

10:00 - 10:20 : Откриване на събитието с Вергиния Накова

10:20 - 11:00 : Как да намеря подходящата компания за мен и каква е разликата между стаж и работа? - Пламена Цветанова, Старши специалист в отдел Човешки ресурси в Infragistics

11:00 - 11:40 : Моето CV - съвети при подготовка на CV и мотивационно писмо - Татяна Рехмова - Career Advancement Specialist at EnhanCV

11:40 - 12:15 : Как да се подготвя за интервю: съвети и техники - Гергана Маркова, Специалист човешки ресурси в Software Group BG Ltd

12:15 - 13:15 : Обяд

13:15 - 13:30 : Послание от водещия на събитието Вергиния Накова

13:30 - 14:00 : Личен бранд: Как да се представим подходящо в дигиталния свят? - Нина Николова - Digital Communication Specialist - Telenor Bulgaria

14:00 - 14:20 : Кариерна пътека и възможности за професионално развитие. - Радостина Недялкова - мениджър в Кариерен център СофтУни

14:20 - 14:40 : Кафе пауза

14:40 - 16:00: "Mock interviews"

За лекторите

Водеща на събитието ще бъде Вергиния Накова. Тя е маркетинг и бизнес консултант, лектор по продажби, маркетинг и мениджмънт, управител на маркетингова агенция. Провежда тренинги и консултира компании в България, Румъния, Македония и Русия.

Лектори на събитието ще бъдат доказали се специалисти в сферата на човешките ресурси, работещи във водещи компании, част от ИТ индустрията.

Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.