Курс Въведение във визуализацията с 3dsMax и V-Ray - април 2017

Въведение във визуализацията с 3dsMax и V-Ray - април 2017

01 април 2017 9 седмици 3 кредита
Въведение във визуализацията с 3dsMax и V-Ray - април 2017 icon

За курса

Ще направим първи стъпки с Autodesk 3dsMax и Chaos Group V-Ray за стилизирана и фотореалистична визуализация. Целта на обучението е да усвоите основните методи за изграждане на осветление, настройка на материали и оптимизация на процеса на рендериране . Ще работим по реални практически задачи - интериори, екстериори и продуктови визуализации, както в статични изображения, така и в анимация. На финала на курса ще бъде демонстрирана и връзката с постпродукция в Adobe Photoshop и After Effects, за завършване на изображенията и анимациите.

Умения, които ще придобиеш

  • Настройка на осветление и материали
  • Композиция и експозиция на камерите в 3D пространството
  • Фотореалистична визуализация на продукти, интериори и екстериoри
  • Рeндериране на статични изображения
  • Рeндериране на статични анимация
  • Подготовка за постпродукция

*Моля, докладвайте само грешки в материалите към лекцията. За всякакъв друг тип грешки, свързани със системата, използвайте формата за обратна връзка."

Курсът е подходящ за начинаещи, но се изисква базово владеене на 3dsMax - навигация, работа с модификатори, слоеве и групи.

Докога мога да се запиша и кога стартира курсът?

Записването за курса е отворено до 30 март. Обучението стартира на 1 април 2017 г. и завършва на 10 юни 2017 г.

Как мога да се запиша?

За да се запишете за курса, кликнете ТУК или на оранжевия бутон "ЗАЯВЕТЕ УЧАСТИЕ" и следвайте стъпките. След като заплатите за курса, вие ще бъдете записани в него.

Кога и къде ще се провеждат занятията?

Занятията ще се провеждат в сградата на Софтуерния университет всяка събота от 10:00 в зала Creative+Experience. Програмата на курса можете да видите в таблицата по-долу.

Какви са формите на обучение?

Имате възможност да изберете дали да се обучавате в присъствена или онлайн форма на обучение:

  • Присъствена:  Ако запишете присъствена форма имате възможност да посещавате занятията на място в СофтУни, да участвате в лабораторни упражнения в учебната зала, ще имате достъп до всички видео лекции и материали от курса, както и възможност да предавате своите домашни за проверка. Ще можете също да контактувате лично с лектор или асистент, когато срещнете затруднения.
  • Онлайн: Ако запишете онлайн обучение имате достъп до всички видео лекции и материали от курса, както и възможност да предавате своите домашни за проверка. 

*Препоръчително е да носите собствен лаптоп, ако сте записани в присъствена форма на обучение.

Certificate

Какво представлява практическият изпит на края на курса и ще получа ли сертификат?

Обучението завършва с практически изпит, който представлява самостоятелна визуализация на 3D сцена по зададени параметри. Всички, преминали го могат да получат официален сертификат от СофтУни, ако получат оценка над много добър (5.00)

Колко струва обучението в курса? 

За курса се заплаща еднократна такса, включваща присъствено или онлайн обучение в СофтУни и възможност за явяване на изпит и издаване на сертификат.

Форма на обучениеВключваЦена
Присъствено

Записване за курса

  • Присъствие на всички учебни занятия
  • Достъп до ресурси и видеа от учебните занятия
  • Явяване на изпит и издаване на сертификат
  • Контакт с лектор или асистент
190 лв.
Онлайн

Записване за курса

  • Достъп до ресурси и видеа от учебните занятия
  • Явяване на изпит и издаване на сертификат
170 лв.
quality-guaranteed

СофтУни ви дава 100% гаранция за качеството на този курс. За нас е важно да придобиете необходимите умения и знания. Ако по някаква причина обучението не отговори на очакванията ви, ние ви гарантираме възстановяване на сумата, която сте заплатили. Таксата може да ви бъде възстановена до третото занятие от курса (до 22 април).

*Препоръчително е да носите собствен лаптоп, ако сте записани в присъствена форма на обучение. 

Преподавател

Nixonanim avatar
Николай Михайлов
Николай e сертифициран инструктор за V-Ray и един от основателите и главен редактор на мрежата за дизайнери CGArt.eu. Работи от 1998 г. като аниматор, визуализатор и режисьор за архитектурни, телевизионни, кино и уеб проекти. Завършва Анимационно кино в НБУ и е преподавал в УАСГ, НХА и ВТУ. Участва като член на журито на Компютърно пространство и обича да посещава събития за визуални ефекти, уеб технологии и изкуство.
LinkedIn