Курс 3D Анимация за игралната индустрия - юни 2017

3D Анимация за игралната индустрия - юни 2017

10 юни 2017 8 седмици 3 кредита
3D Анимация за игралната индустрия - юни 2017 icon
Присъствено
190 / 190
Онлайн
1319 / 2000

За курса

Умения, които ще придобиеш

  • 3D моделиране на анимационни персонажи
  • 3D анимиране на анимационни персонажи
  • Оветления в 3D анимационна сцена
  • Работа с камери в 3D анимационна сцена
  • Текстуриране на 3D персонажи, реквизит и околна среда
  • Рендериране на крайна анимация

*Моля, докладвайте само грешки в материалите към лекцията. За всякакъв друг тип грешки, свързани със системата, използвайте формата за обратна връзка."

Курсът е подходящ за начинаещи, както и за всички, които имат начален или среден опит с 3D софтуер.

До кога мога да се запиша и кога стартира курсът?

Крайният срок за записване за курса е 8 юни 2017. Обучението стартира на 10 юни 2017 и завършва с провеждане на практическо задание, което само всички записани за изпит ще имат възможността да предадат на лектора дистанционно.

Как мога да се запиша?

За да се запишете за курса, кликнете ТУК или на оранжевия бутон "ЗАПИШЕТЕ СЕ" и следвайте стъпките. След като се запишете за финален изпит, получавате гарантирано място в залата по време на цялото обучение.

Кога и къде ще се провеждат занятията?

Занятията се провеждат всяка събота от 14:00 до 18:00 ч. в зала Open Source в сградата на Софтуерния университет. Програмата на курса можете да видите в таблицата по-долу.

Какви са формите на обучение?

Имате възможност да изберете дали да се обучавате в присъствена или онлайн форма на обучение:

  • Ако се запишете в присъствена форма на обучение, имате възможност да посещавате занятията на място в университета,  да участвате в лабораторни упражнения в учебната зала, имате достъп до всички видео лекции и материали от курса, както и да предавате своите домашни за проверка.
  • Ако се запишете в онлайн форма на обучение, имате достъп до всички видео лекции и материали от курса, както и да предавате своите домашни за проверка.

За курса е пропоръчително да носите собствен лаптоп, който покрива поне базовите изисквания на ползвания софтуер (Maya). Задължително е да изтеглите (от ТУК), инсталирате и активирате безплатната пробна версия не по-рано от един ден преди началото на курса.

На всички заплатили за изпит ще бъдат изпратени инструкции как и къде да изпратят изпитните си работи.


Certificate

Какво представлява изпита и ще получа ли сертификат след края на курса?

Обучението завършва с практически изпит, който представлява самостоятелно моделиране и анимация на 3D персонаж по зададени параметри. Желаещите да се явят на изпита ще получат официален сертификат от Софтуерния университет, ако получат оценка над Много добър (5.00).

Колко струва обучението в курса? 

Обучението в курса е безплатно. Единствено желаещите да се явят на изпит и да получат сертификат на Софтуерния университет, заплащат еднократна такса:

Форма на обучениеВключваЦена
Присъствено

Записване в присъствена форма на обучение

  • Присъствие на всички учебни занятия
  • Достъп до ресурси и видеа от учебните знятия
Безплатно
Онлайн

Записване в онлайн форма на обучение

  • Достъп до ресурси и видеа от учебните знятия
Безплатно
Изпит (до 24.06.2017 г.)

Ранно записване за изпит

  • Проверка и оценяване, издаване на сертификат
100 лв.
Изпит (след 24.06 дo 24.07.2017г)

Записване за изпит

  • Проверка и оценяване, издаване на сертификат
200 лв.


quality-guaranteed

СофтУни ви дава 100% гаранция за качеството на този курс. За нас е важно да придобиете необходимите умения и знания. Ако по някаква причина обучението не отговори на очакванията ви, ние ви гарантираме възстановяване на цялата сума, която сте заплатили. Таксата може да ви бъде възстановена до края на ранното записване за изпит (24 юни).

Преподавател

Dimitri avatar
Димитър Дечев
По професия – 3D Аниматор, по образование архитект, по призвание – художник, Димитър Дечев е ветеран в компютърната графика с дългогодишна професионална практика от около 30 години. Започва своята кариера в Силиконовата долина – Калифорния, през 1990 г. 
Работил е за компании като Electronic Arts – ЕА, където е един от първите 3D аниматори във видео-гейм индустрията, така също и за SONYEntertainment, Blizzard, Namko, SEGA Sports, Midway, Vivendy Universal ,THQ, The 3Do Company, SILICON GRAPHICS, PSYGNOSIS и много други.
В Холивудската рекламна и кино индустрия е работил като консултант – старши аниматор и арт директор в компании, като Electronic Arts, Saatchi & Saatchi, V-Star Inc. Los Angeles, Blue Shift и други.
LinkedIn