Loading...

Big data in computer games

Изминало събитие
Дата:
21 юни 2017
Час:
19:00

Събитието е вече изминало, но все още може да го гледаш на запис.

Заповядайте на безплатен семинар на тема "Big data in computer games", който ще се проведе нa 21 юни 2017 г. (сряда) от 19:00 часа в зала Tech+Knowledge на Софтуерния университет (София, ул. Тинтява 15-17, етаж 1). Лектор е Кирил Кирязов.
За семинара

По време на семинара "Big data in computer games" ще разберем: 

-Кои са основни понятия от науката за данните и машинно самообучение 

- Какви са основните цели на един “анализатор на игри” 

- Как да изчистим данните и да започнем разследване

- Кои са основните методи на машинното и самообучение и как да ги използваме да предвидим поведението на играчите

-Кои са основните клопки при обработката на данни и как да ги избегнем

Материалът е подходящ за всички заинтересовани и не се изискват предварителни знания в областта. Презентацията включва занимателни примери от различни области като акцента е върху онлайн игрите.

За лекторите
Кирил Кирязов
Кирил Кирязов е участвал в редица европейски научни проекти в областа на изкуствения интелект. Работил е в областа на когнитивната роботика 10 години. От 2015 работи като бизнес анализатор във водеща фирма за компютърни игри в България.
Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.