Курс 3D Анимация за игралната индустрия - част 2 - ноември 2017

Курс 3D Анимация за игралната индустрия - част 2 - ноември 2017

3D Анимация за игралната индустрия - част 2 - ноември 2017

15 ноември 2017 8 седмици 6 кредита
3D Анимация за игралната индустрия - част 2 - ноември 2017  icon

За курса

Умения, които ще придобиеш

  • 3D моделиране на стилизирани хуманоидни персонажи
  • Анимиране на 3D стилизирани хуманоидни персонажи
  • Осветления в 3D анимационна сцена
  • Работа с камери в 3D анимационна сцена
  • Текстуриране на 3D стилизирани хуманоидни персонажи
  • Генериране на кратък 3D анимационен филм

За курса

*Моля, докладвайте само грешки в материалите към лекцията. За всякакъв друг тип грешки, свързани със системата, използвайте формата за обратна връзка."

Курсът е подходящ за напреднали, които са преминали предходнaтa степен на обучение в този курс и за всички, които имат  среден или напреднал опит с 3D Софтуер и по-специално с Мауа

Докога мога да се запиша и кога стартира курсът?

Записването за курса е отворено до 13 ноември. Обучението стартира на 15 ноември 2017 г. и завършва с практическо задание което трябва да се предаде до 25.01.2018г.

Как мога да се запиша?

За да се запишете за курса, кликнете ТУК или на оранжевия бутон "ЗАЯВЕТЕ УЧАСТИЕ" и следвайте стъпките. След като заплатите за курса, вие ще бъдете записани в него.

Кога и къде ще се провеждат занятията?

Занятията ще се провеждат в сградата на Софтуерния университет всяка сряда от 13:30 в зала Deep Web.

Какви са формите на обучение?

Имате възможност да изберете дали да се обучавате в присъствена или онлайн форма на обучение:

  • Присъствена:  Ако запишете присъствена форма имате възможност да посещавате занятията на място в СофтУни, да участвате в лабораторни упражнения в учебната зала, ще имате достъп до всички видео лекции и материали от курса, както и възможност да предавате своите домашни за проверка. Ще можете също да контактувате лично с лектор или асистент, когато срещнете затруднения.
  • Онлайн: Ако запишете онлайн обучение имате достъп до всички видео лекции и материали от курса, както и възможност да предавате своите домашни за проверка. 

*Препоръчително е да носите собствен лаптоп, ако сте записани в присъствена форма на обучение.

Certificate

Какво представлява практическият изпит на края на курса и ще получа ли сертификат?

Изпитът след обучението ще представлява предаване на задание. Всички, преминали го могат да получат официален сертификат от СофтУни, ако получат оценка над много добър (5.00)

Има ли допълнителни изисквания?

Студентите трябва да си инсталират студентска версия на Autodesk Maya 2016, която да е активна за 3 години. Тези които желаят ще бъдат асистирани в този процес.

Колко струва обучението в курса? 

За курса се заплаща еднократна такса, включваща присъствено или онлайн обучение в СофтУни и възможност за явяване на изпит и издаване на сертификат.

Форма на обучениеВключваЦена
Присъствено

Записване за курса

  • Присъствие на всички учебни занятия
  • Достъп до ресурси и видеа от учебните занятия
  • Явяване на изпит и издаване на сертификат
  • Контакт с лектор или асистент
Записването в присъствена форма ще бъде отворено до изчерпване на местата в учебната зала.
180 лв.
Онлайн

Записване за курса

  • Достъп до ресурси и видеа от учебните занятия
  • Явяване на изпит и издаване на сертификат
160 лв.
quality-guaranteed

СофтУни ви дава 100% гаранция за качеството на този курс. За нас е важно да придобиете необходимите умения и знания. Ако по някаква причина обучението не отговори на очакванията ви, ние ви гарантираме възстановяване на сумата, която сте заплатили. Таксата може да ви бъде възстановена до третото занятие от курса (до 29 ноември). 

Преподавател

Dimitri avatar
Димитър Дечев
По професия – 3D Аниматор, по образование архитект, по призвание – художник, Димитър Дечев е ветеран в компютърната графика с дългогодишна професионална практика от около 30 години. Започва своята кариера в Силиконовата долина – Калифорния, през 1990 г. 
Работил е за компании като Electronic Arts – ЕА, където е един от първите 3D аниматори във видео-гейм индустрията, така също и за SONYEntertainment, Blizzard, Namko, SEGA Sports, Midway, Vivendy Universal ,THQ, The 3Do Company, SILICON GRAPHICS, PSYGNOSIS и много други.
В Холивудската рекламна и кино индустрия е работил като консултант – старши аниматор и арт директор в компании, като Electronic Arts, Saatchi & Saatchi, V-Star Inc. Los Angeles, Blue Shift и други.
LinkedIn