Loading...
курс

Game Development Fundamentals - февруари 2018

Умения, които ще придобиеш

  • Основно познание за процеса на Game Development
  • Подбор на игрова тематика за Game Development
  • Стратегическо планиране на цялостния Game Development процес
  • Изготвяне на основен бюджет за Game Development
  • Подбор на визуална концепция за Game Development
  • Изготвяне на „Game Bible” – основната документация в Game Development процеса

Теми

Курсът е подходящ за всички кандидати, които имат завишен интерес към Game Development  процеса.

Каква e формaтa на обучение?

Имате възможност да се обучавате в онлайн форма на обучение:

  • Онлайн: Можете да гледате лекциите и да се упражнявате в удобно за вас време. Ще имате пълен достъп до материалите от обучението за неограничен период от време, което ви позволява да надграждате знанията си с удобно за вас темпо. 

Certificate

Ще мога ли да се явя на изпит?

Имате възможност да заплатите и за явяване на изпит при следващо провеждане на курса. 

Желаещите да се явят на изпита ще получат официален сертификат от Софтуерния университет, ако получат оценка над Много добър (5).

Колко струва обучението в курса? 

Курсът е безплатен. Имате възможност да се явите  на изпит при следващо провеждане на курса след заплащане на еднократна такса. 

Форма на обучениеВключваЦена
Онлайн

Записване за курса

  • Неограничен достъп до ресурси и видеа от учебните занятия

Безплатен
Изпит

Записването за следваща изпитна дата ще бъде достъпно, когато започне провеждането на следващо издание на курса. Таксата включва.

  • Явяване на следващият изпит за курса и издаване на сертификат
100 лв.

Димитър Дечев

Преподавател

Димитър Дечев е 3D аниматор по професия, архитект по образование и художник по призвание. Той е ветеран в компютърната графика с дългогодишна професионална практика от около 30 години. Започва своята кариера в Силиконовата долина – Калифорния, през 1990 г.
Работил е за компании като Electronic Arts – ЕА, където е един от първите 3D аниматори във видео-гейм индустрията, също така и за SONYEntertainment, Blizzard, Namko, SEGA Sports, Midway, Vivendy Universal ,THQ, The 3Do Company, SILICON GRAPHICS, PSYGNOSIS и много други.
В Холивудската рекламна и кино индустрия е работил като консултант – старши аниматор и арт директор в компании като Electronic Arts, Saatchi & Saatchi, V-Star Inc. Los Angeles, Blue Shift и други.

*Моля, докладвайте само грешки в материалите към лекцията. За всякакъв друг тип грешки, свързани със системата, използвайте формата за обратна връзка."

*
*
*
Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.