Бази данни - февруари 2015
Loading...
курс

Бази данни - февруари 2015

Умения, които ще придобиеш

  • Използване на процедури и функции
  • Използване на ACID модела
  • Управление на трансакции
  • Управление на релации в DB
  • Създаване на базови Back-End архитектури
  • Фундаментални знания за бази данни

Теми

Виж всички теми
Бази данни - февруари 2015

Иван Йонков

Преподавател

Иван Йонков има дългогодишен опит в сферата на качественото осигуряване на софтуера, както и на неговата разработка. Работил е в XS Software - една от най-големите български компании, занимаващи се с онлайн браузър базирани игри. В професионалния му опит се въртят главно две технологии - Java и PHP. В последните години се занимава с изучаването на екзотични езици за програмиране и технологии с все още ненабрала популярност, като Kotlin. Иван е Ръководител на учебната дейност в Софтуерния Университет, като има зад гърба си множество курсове по осигуряване на качеството, уеб разработка и бази данни.

*Моля, докладвайте само грешки в материалите към лекцията. За всякакъв друг тип грешки, свързани със системата, използвайте формата за обратна връзка."

*
*
*
Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.