Loading...

Моята успешна СофтУни история - Габриела Бурлакова

avatar Георги Дуранкиев 2 минути
Моята успешна СофтУни история - Габриела Бурлакова

За образованието си в СофтУни, Габриела Бурлакова ни споделя – „Това е шансът да видиш, че трудът с постоянство и мотивация води до постигане на всяка поставена цел. Явно силно убедена в това, тя започва работа в E-act и като вече завършен професионалист, ние я накарахме да сподели с нас как изглежда пътя и до успеха. Ето какво ни сподели тя:

Разкажи ни за първата си среща със СофтУни

Първата ми среща със СофтУни беше преди две години, когато започнах подготвителния курс по C#. Още на първата лекция усетих енергията и мотивацията, с която не само преподавателите поднасят материала, но и студентите са готови да го приемат. Знаех, че това е начинание, което си заслужава.

Каква беше най-голямата изненада, с която се сблъска?

Цялото преживяване беше изненада за мен. Започвайки от кандидатстването с няколко клика, минавайки през самия начин на обучение и стигайки до отдадеността на целия екип на СофтУни към всеки един студент. Най-голямата изненада обаче бе как съвкупността от всичко изброено може да накара човек да желае да се развива постоянно във всяко едно отношение и в крайна сметка да се наслаждава на процеса на научаване.

Какви интересни случаи, свързани с учебния процес можеш да споделиш?

Смешните моменти са може би тези, когато по време на лекция се направи неволна грешка или шега и, разбира се, това влиза в класацията със златни гафове и после дълго бива повод за весели разговори.

Разкажи ни за най-скъпия си спомен от СофтУни

Със сигурност това е момент, когато сме правили нещо всички заедно. Например бой със снежни топки и голямо хоро (при едно от събиранията на хижа) или задружно разопаковане на столове (при преместването в сегашната сграда). Всеки един от тези моменти за мен е ценен и скъп, понеже ми е дал възможност наистина да опозная хората около себе си.

Как се промениха възгледите ти върху света на софтуерната разработка, след като завърши?

Разбрах, че софтуерната разработка не е в никакъв случай еднократен акт, а е преди всичко процес. Той е свързан с много хора и това доколко те действат като един определя крайния резултат.

Каква част от знанията си прилагаш в сегашната си професия?

Всеки ден използвам наученото в СофтУни. Търся решение на даден проблем и първото място, където мога да потърся, са разработените проекти по време на обучението. Това наистина ми показва ежедневно колко полезен е бил всеки един завършен курс и колко ценен е придобитият опит.

Какво би казала на кандидатстващите сега?

На първо място бих поздравила всеки кандидатстващ, защото този избор сам по себе си показва, че човек е поел отговорност пред себе си за своето бъдеще. Бих казала също на всеки един, че трудът и постоянството, които са готови да вложат в обучението, ще им се отблагодарят щедро и то не само със знания и умения, но и с цялостно усъвършенстване.

Какво ти липсва от СофтУни?

Липсва ми темпото на самия процес на учене, което те кара да бъдеш по-организиран и мотивиран. Именно този ритъм дава една неповторима енергия за преодоляване на препятствия и достигане на поставени цели.

Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.