Loading...

Софтуниада 2021: първото момиче СофтУниадец и за пръв път изцяло онлайн

avatar Румен Янев 2 минути
Софтуниада 2021: първото момиче СофтУниадец и за пръв път изцяло онлайн

Както добре знаеш, малко неща могат да ни спрат да организираме ежегодното издание на СофтУниада и пандемията не е едно от тях. За първи път от шест години насам успяхме да проведем събитието изцяло онлайн и сме изключително доволни от резултата. Регистрираните над 300, а събитието се гледа от 240 души на живо. Включиха се общо 30 уеб проекта – 21 в старша и 9 в младша възраст.

Както заглавието подсказва, за първи път СофтУниадецът е момиче – Йоана Борисова на 20 г. от гр. Дупница. Ако не знаеш, титлата СофтУниадец се дава на участникът, представил се най-добре и в двете категории -  „Състезателно програмиране“ и „Уеб проекти“. 

Победители

СофтУниадец – Йоана Борисова, гр. Дупница

Категория Състезателно програмиране (старша възраст – над 16 г.)

1 място –  Даниел Атанасов, гр. София

2 място – Кристиян Гърчев, гр. Благоевград

3 място – Димо Терзиев, гр. Благоевград

Състезателно програмиране (младша възраст под 16 г.)

1 място – Деян Хаджи-Манич, гр. Варна

2 място – Юлиян Славчев, гр. София

3 място – Георги Илиев, гр. София

Категория Уеб проекти (старша възраст – над 16 г.) 

1 място – Денис Исметов, проект Energy Path. Проектът може да видите ТУК.

2 място – Георги Попов, проект BeatsWave. Проектът може да видите ТУК.

3 място – Иван Михайлов и Цветослав Илиев, проект BeekeeperAssistant. Проектът може да видите ТУК.

Категория Уеб проекти (младша възраст – до 16 г.) 

1 място – Пламен Добрев, проект Wealm. Проектът може да видите ТУК.

2 място – Никола Андреев, проект DEX – Експресни доставки

3 място – Георги Трачев, проект EventFinder. Проектът може да видите ТУК.

Финалното класиране може да видите ТУК.

Победители в SoftUniada Kids

Образователна анимация със Scratch: 1-2 клас

1- во място – Мая Караджова, ЧОУ “Томас Едисън” с проект Яйца и четки

2- ро място – Виктория Месечкова, 125-то СУ “Б. Пенев”  с проект Здравословната храна

3- то място – Никола Димов, ЧОУ “Томас Едисън” с проект Великденски заек

Образователна анимация със Scratch:  3-4 клас

1-во място – Евелина Петрова, Светлозара Василева и Виктория Ленкова, ЧОУ “Томас Едисън с проект Космос

2-ро място – Моника Дишкова и Даная Николова, ЧОУ “Томас Едисън с проект Космическа история

3-то място – Калоян Чернев, 41 ОУ “Св.Патриарх Евтимий” с проект Геометрични фигури

Образователна анимация със Scratch: 5-6 клас

1-во място – Магдалена Месечкова, 125-то СУ “Б. Пенев” с проект Космическо пътешествие

2-ро място – Екатерина Тодорва , 49. ОУ “Бенито Хуарес” с проект Научете таблицата за умножение и деление по лесен и забавен начин

3-то място – Цветомир Дунев и Калоян с проект Майнкрафт

Награди и Жури

Освен купи и медали за всички победители, СофтУниадецът спечели лаптоп HP Pavilion, победителите в категориите получиха парични награди, осигурени от Motion Software, XS Software, SAP, Superhosting и СофтУни, редом с още най-различни предметни.

Всичко това нямаше да стане и без помощта на журито, което се съгласи да участва и оценява проектите на всички състезатели:

Найден Найденов, Front-end developer, SAP

Любомир Марков, Project Manager, Motion Software

Иво Босев, Software Developer, Motion Software

Павлин Панев, Solutions Architect, Indeavr

Румен Янев, Dev & QA Team Lead, XS Software

Партньори

Не на последно място искаме да благодарим и на партньорите, които ни помогнаха за пореден път да осъществим едно от най-любимите ни събития. Специални благодарности на:

Indeavr

Infragistics

Coca-Cola HBC Bulgaria

Zühlke Engineering

Motion Software

DraftKings

Postbank

SmartIT

Software Group

Superhosting.bg

XS Software

SAP

И както винаги, благодарим най-вече на всички участници, малки и големи и ще ви очакваме и следващата година!

Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.