Loading...

Във форума е въведено ограничение, което позволява на потребителите единствено да разглеждат публикуваните въпроси.

petyo_lazarov92 avatar petyo_lazarov92 57 Точки

Здравей, аз съм онлайн студент и отговора е ДА. Аз получих e-mail със стидентска регистрация в студентската поща на СофтУни, с която имаме привилегията да се регистрираме в jetbraibs за да получим лиценз за техните продукти.Ето цитат от мейла който аз получих: " 

Здравейте,

От днес вече разполагате със студентски имейл, който ви дава безброй много привилегии и безплатен достъп до полезни инструменти и приложения в платформата Office 365.

По-долу можете да видите инструкции за ползване, както и изброените лицензи до които имате свободен достъп.

Студентска поща @ СофтУни

·         Студентски мейл:...

·         Услугата е базирана на платформатаOffice 365

·         Отваря се от http://students.softuni.bg.Използвайте за идентификация:

o   Потребител:***

o   Парола: ***

o   Може да промените вашата парола от настройките

·         Може да се пренасочи друга ваша поща или да се ползва през Web / POP3 / IMAP.

Какви привилегии дава студентската поща?

·         Достъп до DreamSpark за студенти:

o   Регистрирайте се отhttps://www.dreamspark.com с вашия студентски мейл адрес

o   Получавате безплатно лицензиран софтуер от Microsoft: Windows Server 2012, SQL Server 2014, Visual Studio 2015 + PHP Tools

o   Получавате 3 месеца безплатен достъп до PluralSight – огромен каталог от съвременни онлайн курсове за разработчици и ИТ специалисти – регистрация презDreamSpark.

·         Студентски лиценз за Office 365

o   Получавате безплатно поща, онлайн версии на Word, Excel иPowerPoint, OneDrive и други.

·         Студентски лиценз за всички продукти на JetBrains (WebStorm, PhpStorm, ReSharper, IntelliJ IDEA Ultimate)

o   Регистрирайте се своя студентски мейл в JetBrains:https://www.jetbrains.com/shop/eform/students

 

Поздрави,The SoftUni Team"