Огъване на цилиндър?
Поради някаква причина въпроса ми се изтри, затова го пускам наново.
Здравейте :)
Как мога да огъна цилиндър, но така, че горното и долното лице да не се сгъват на две, ами да се огънат сферично? Фигурата, която се опитвам да огъна е деформирана няколко пъти с extrude, за да се получи рамка и централна част (това са двете лица), ако това има някакво значение. Пробвам с Bend, но не се получава. Рамкатасе огъва идеално, но центъра се сгъва на 2.
Имах питане за скрийншоти:
Преди:
След
:
На изгледа отгоре се вижда как се сгъват на две горното и долното "капаче" на цилиндъра, а аз искам да се огъват както останалата част.
Благодаря за отговора :)
Това, което искам е точно профила на геометрията да следва зелената огъната крива. Модела е получен чрез деформацията на цилиндър, като съм го завъртяла на 90градуса, така че това, което се вижда на скрийншотите като прозрачно "лице" на фигурата всъщност са горната и долната повърхност на цилиндъра и при огъването те се сгъват на две през средата (с обикновен цилиндър, недеформиран, се получава същото) . Опитах се да добавя още ръбове, защото предположих, че проблема идва точно от това, че всички ръбове се събират в центъра, но не ми се получи. Може би е трябвало да добавя повече... ююостаналите неща ги пробвах, но не са това, което ми трябва..
Бих започнала с проверка дали разпожението и броя на edges съвпадат между рамката и пълнежа. Ако да, тогава може би ти трябва по-гъста мрежа.