Loading...
vipsister2014 avatar vipsister2014 5 Точки

Нямам достъп до материалите

Вчера на 30.08.2016 заплатих курса за 3д анимация- август 2016 с дебитна карта.В акаунта ми и мейла ми пише,че е успешно заплатен,но когато се опитам да гледам и ползвам материалите на курса ме препраща към курса, а не към линк от който мога да гледам или ползвам материалите.

Въпроса ми кога ще мога да ползвам материалите от курса, за да мога да наваксам. Утре все пак е третата лекция от курса.

Благодаря предварително!

 

Тагове:
0
3D Animation 30/08/2016 14:34:28
gdurankiev avatar gdurankiev 982 Точки
Best Answer

Здравейте, 

Вече би трябвало да имате достъп до материалите. 

0
HairabedAgopov avatar HairabedAgopov 0 Точки

Здравейте и аз имам същия проблем, заплатих на 3.09 и нямам достъп до лекциите и материалите на курса. Опитах се да се свържа с вас по имейла info@softuni.bg, опитах и да се обадя, но телефонът е изключен. Какво да правя?

0
KostadinKotevski avatar KostadinKotevski 24 Точки

Здравей, 

съветвам те да пишеш емайл на: info@softuni.bg 

и да обясниш проблема. Сигурен съм че ще се разреши бързо. 

Успех и Поздрави! 

 

0
Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.