Проблем с копиране на клиповете в Trax Editor
При анимацията на Fender в Trax Editor всеки път когато копирам и размножа клипа с цикъла на ходене, не ми тръгва анимацията от копията.
При анимацията на Fender в Trax Editor всеки път когато копирам и размножа клипа с цикъла на ходене, не ми тръгва анимацията от копията.
При мен също при copy/paste на клипа, изчезва част от анимацията.
Ех, тая Maya, откакто съм я започнал съм прекарал повече време в проблеми по интерфейса отколкото за проекти. :D Качете някъде проектите в зип формат или дайте някоя снимка на програмата с включен трак едитор, за по-лесна ориентация на желаещите да помогнат.
Уау, това е пълна каша, но си е нормално в началото. :D Има дублирани части, ригнатия модел има дублиращи елементи, сетът на модела е съставен само от 3 елемента и др. Аз при такива случаи започвам на чисто или от последния чист сейв, още повече че цикълът на ходене не ти е довършен. A и при теб не знам как е, но моят лаптоп доста се задъхва с тази сцена, което е излишно няма смисъл да стои в Outliner-а.
Иначе и при това положение може да направиш работещи клипове - изтриваш досегашните сетове (Fender_walk и pasted_Fender_walk), избираш си ригнатия модел (Character2_Reference1 е при теб, доколкото виждам), Key ---> Create Character Set с опции, избираш име и следващите две опции включени ---> Create Ch. Set. Зареждаш го тоя сет на трак едитора, ако не се е заредил автоматично. След това Create Animation Clip с опции, избираш име, обвхат от кой до кой кадър (твоят е от 90 до 121) по някой от предлаганите начини , включваш Time warp и правиш клипа. След това избираш клипа в трак едитора, да стане жълт, и си го копираш. Ако ключовете са активни ги деактивираш, за да ти показва анимацията и на другите копия на клипа. Това е общо взето, но и аз не съм много навътре в нещата и сигурно може да се кажат други по-верни и полезни неща по въпроса.
Благодаря за отговора утре сутрин се захващам! :)
Аз имах същия проблем. При мен се оказа, че не всички keys, които съм сетнала са на Charachter Set-a (Fender walk). Тоест, когато съм сейвала Keys, на някои места съм забравила да избера в десния ъгъл Fender_walk и съм работила, докато е било на none (случва се да забравиш, ако често отваряш и затваряш програмата) . За да не започваш от начало, мини през всички обекти в Оutliner-а, на който си сложил Кeys. Ако видиш, че ротациите в attribute editor са оцветени в червено, значи са извън сет-а. Маркирай ги и отиди в меню Animation, после Key и след това Add to Charachter Set. Сега всички ротации в attribute editor ще се оцветят в жълто. След като вкараш всички keys в сет-а няма да имаш проблем да копираш клипчето в trax editor-а и ще върви без проблем. :) Успех
Стана! Беше голяма каша, благодаря! :)
Само ми липсва анимацията от "directions" в клиповете, с която се движи нагоре-надолу. Странното е, че си е в сета на героя. Един проблем по- малко и нещо ново научено. :)