Loading...
IPetrov007 avatar IPetrov007 19 Точки

Java vs c#

Здравейте! Моля за помощ!

Започна записването за новия курс, но съм объркан. Мислех че ще се учи само С#, но групите са 1- java и 2- С#. Има ли разлика в материала и каква е тя ако има такава?

Най-удобно ми е от 10:00, но тогава е java-та, а аз съм абсолютно начинаещ и не мога да преценя...

Тагове:
0
Programming Basics
DimitarKarev avatar DimitarKarev 87 Точки

За кой курс си се записал? Programming Basics? или за някой от отворените курсове?

0

Да, най-първия, преди приемния изпит

0
DimitarKarev avatar DimitarKarev 87 Точки

Значи си записал Programming Basics. В него се изучават  конзолни приложения на езика С#. Незнам каква е тази Java група за която говориш.

0
09/09/2016 23:11:55

Възможните групи за посещения са в събота:

от 10 - java група

от 14 - С#

от 18 часа - С#

предполагам че се учат еквивалентни неща, но през призмата на езика, ма нали сега съм начинаещ, та това не ми помага да избера...

до сега не е ли било така?

0
Ivanov.Ivan avatar Ivanov.Ivan Trainer 558 Точки

Здревей,
От този курс ще стартира и една група на Java. Материала е абсолютно един и същ има съвсем леки разлики в синтаксиса на езика.
   Според мен не трябва да те бърка с какво ще започнеш. Материала който ще се изучава в началното ниво е основен и там синтаксис не се учи, а по - скоро основни парадигми на програмирането

0
dimitur_botev avatar dimitur_botev 112 Точки