Loading...

Във форума е въведено ограничение, което позволява на потребителите единствено да разглеждат публикуваните въпроси.

Demolution avatar Demolution 3 Точки

Проблем с CrossPlatformInput

Здравейте,

имам малка спънка с кода.

Импортвам CrossPlatformInput Asset без проблем.

Изкарвам MobileSingleStickControl v Hierarchy и сменям платформата в Build Settings на Android.

Контролера се появява на екрана и мога да го мърдам, обаче когато тръгна да добавям директивата когато стигна до

horizontalMovement=CrossPlatformInputManager..... изобщо не го намира скрипта, а аз го имам в Assets. Съжелявам ако въпроса ми е нообски :)

"The name CrossPlatformInputManager does not exist."

Тагове:
0
Unity for Mobile 10/09/2016 17:55:54
simeon10 avatar simeon10 218 Точки

Сложи

using UnityStandardAssets.CrossPlatformInput;

в началото на скрипта.

 

Поздрави,

Симеон.

0
10/09/2016 18:52:38
kasskata avatar kasskata 492 Точки

Симо е прав. Едното е това. Другия проблем може да е че не е компилирало проекта наново.
1.Затвори IDE-то, намери някой скрипт от проекта в Unity. 

2. Кликни с дясно копче на мишката,

3. Падащото меню последното - "Open C# Project". Така ще компилира наново и ще намери новите скиптове, които не са влезнали в последната компилация.
Това се случва често при импортване на нови скриптове, всичко е наред пък не намира файловете.

0
11/09/2016 11:50:33
Demolution avatar Demolution 3 Точки

Благодаря и на двама ви. Готов съм с лабът беше много интересен, благодаря!

 

0
Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.