Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият.
Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание.
Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Благодаря, т. е. ще конвертирам в многоъгълен полигон който мога да екструдна след това по познатият начин. А искам да попитам също и как се добавят edge loop и как се закърпва изтрит полигон. Благодаря предварително.
Mesh tools > Insert edge loop, след това кликваш там където искаш да го добавиш, държиш и влачиш, за да си наместиш точна позиция.
За запълването: селектваш единия от edge- овете на дупката, която искаш да запълниш и отиваш на Mesh > Fill Hole.
чисто информативно и без да целя да се заяждам - шейдър и материал означава едно и също.
Текстура означава файл. Принципно е кофти дума, нз що е навлязла. Наричайте си ги мапове за по-лесно :)
За повече инфо комуто е интересно : https://www.youtube.com/watch?v=pjc1QAI6zS0&list=PLujxSBD-JXgnGmsn7gEyN28P1DnRZG7qi