Проблем с ръб на якето :(
Здравейте,
Имам странен проблем с якето, който не мога да разбера от къде идва и който се появи след преобразованията в Mudbox на maps, ambient occlusions и т.н. - свързващият ръб по средата, който бях махнала в Maya преди да вкарам в Mudbox, не се заличава - пробвах какво ли не.
Дала съм combine на геометрията, merge на въртексите, направих и soft edges на ръба не знам вече колко пъти, пробвах и ръчно просто да го дам малко навътре, по файла във фотошоп също направих каквото можах - но този ръб не изчезва.
Под определен ъгъл отстрани се вижда само, а когато якето се гледа точно отзад не се забелязва въобще.
Някой да е имал подобен проблем или да знае какво се прави в този случай?
Благодаря предварително!
Петя
Пробвах твоята идея, Кирил, но не се маха :(
Накрая сама се сетих какъв е проблемът - там Maya е направила ръб на Texture, като му дадох Sew в UV editor се затвори ;)