Loading...

Във форума е въведено ограничение, което позволява на потребителите единствено да разглеждат публикуваните въпроси.

MonikaKalinova avatar MonikaKalinova 0 Точки

4. Fruit or Vegetable Issue

Здравейте! 

Знам че задачата е от лесните, но и аз съм доста начинаеща и комбинирам ученето с работата, и всичко ми е една голяма каша в момента, така че ако някой може да помогне ще съм много благодарна. 

Условието на задачата е: 

Да се напише програма, която въвежда име на продукт и проверява дали е плод или зеленчук.

  • Плодовете "fruit" са banana, apple, kiwi, cherry, lemon и grapes
  • Зеленчуците "vegetable" са tomato, cucumber, pepper и carrot
  • Всички останали са "unknown"

А това е моят код: http://pastebin.com/RGkNiJdu 

По някаква причина зеленчуците ми ги изкарва зеленчуци а плодовете unknown. Пробвах да разменя местата на плодовете и зеленчуците в кода, оставих само едно else накрая вместо да има още едно след плодовете, и като цяло каквото и да пробвам да разместя резултата ми е същия. Judge ми дава 50 от 100 за този отговор. Сигурна съм че грешката ми е супер тъпа, но все пак... 

Благодаря предварително! :)

0
Programming Fundamentals
skinwalker avatar skinwalker 21 Точки

Четеш от кнозолата string и след това проверяваш дали този стринг е равен на някой от плодовете и следоварелно зеленчуците, ако няма съвпадение, печаташ unknown.

 

if(stringInput.Equals("banana") || stringInput.Equals("apple") || /* continue like this with each fruit */ ) {

// we found a match, it's a fruit

}else if(stringInput.Equals("tomato") || stringInput.Equals("cucumber") || /* continue like this with each vegetable*/ ) {

//we found a match, it's a vegetable

}else{

//unknown

 

 

Ако все още не ти дава 100/100 ще ти дам пълен код, но се опитай да допълниш примера горе.

 

0
09/11/2016 19:14:52
Pilgrimage avatar Pilgrimage 515 Точки

Предварително няма как да знаеш, дали е плод или зеленчук.