Loading...

Във форума е въведено ограничение, което позволява на потребителите единствено да разглеждат публикуваните въпроси.

revasion avatar revasion 4 Точки

Programming Basics - приемен изпит - кой от двата?

Платих "Programming Basics - август 2016 - 20 ноември 2016 - приемен изпит - късно записване" и го показва, че е така. Обаче датата наближава и не ми става ясно как може да се разбере на кой от двата изпита да отида(от 10ч или от 16ч), или няма значение, или по-скоро въобще не съм отразен, че трябва да участвам. Помислих, че трябва да избера група, макар че си спомям, че цъкнах онлайн форма на обучение, но ми казва: "Нямате право да избирате група за този курс.".  Някакви идеи?

Тагове:
0
Предложения и проблеми 12/11/2016 18:19:37
StefkaVasileva avatar StefkaVasileva 250 Точки

Здравей, аз също съм online-студент , групите са само за хората, които са в присъствена форма на обучение. Относто изпита до колкото разбрах трябва да ни изпратят e-mail, в него трябва да посочим дали желаем да използваме компютър от залата или ще носим собствен, за часа не съм сигурна как стоят нещата, но тези дни трябва да получим e-mail.   

0
Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.