Loading...

Във форума е въведено ограничение, което позволява на потребителите единствено да разглеждат публикуваните въпроси.

milk.g.anas avatar milk.g.anas 5 Точки

[Useful Info] Java или C#, с кое да започна?

Здравейте!

Аз съм абсолютно начинаещ. Искам да се запиша на курс за Java или C#. Обаче и двата започват и свършват на една и съща дата. Едва ли ще мога да се справя едновременно.

Моля, дайте ми своето мнение, кой език да науча пурво, като изхождате от това, че започвам от ниво "0". Трябва ли да започна именно с тези два езика или с някой друг? 

Тагове:
0
Programming Basics
e.petrova avatar e.petrova 94 Точки

Здравей.
Курсовете в СофтУни започват от нулата. Ако все още не си опитал, направи го. Прегледай някои от лекциите. Сега курсът "Основи на програмирането" се провежда на Java & C#. Не е необходимо да учиш и двата езика паралелно, избери си един от двата. Няма правилен език с който да се започне, всеки би ти дал различен отговор на този въпрос. Не мога да кажа нищо за Java-та, но като цяло C# е лесен за изучаване. Нещата са аналогични и след като започнеш да четеш, да гледаш лекции и т.н. ще видиш всъщност колко лесно ще напреднеш. Така че смело напред. Хубавото е че винаги може да попиташ за помощ тук във форума, което е огромен плюс. И ако все още не си, почни да четеш книгата Въведение в програмирането, която ще ти бъде от полза. Успех.

 

1
milk.g.anas avatar milk.g.anas 5 Точки

Благодаря за съвета и линка. 

Според мен логиката на двата езика трябва да е единтична и да се различават по синтаксис. Това ме кара да се замисля дали да не пробвам и двата едновременно, пък за крайия изпит ще мисля после. Но пък незнам домашните колко време ще ми отнемат. 

0
e.petrova avatar e.petrova 94 Точки