Loading...
RoYaL avatar RoYaL Trainer 6849 Точки

Пето домашно по web fundamentals

Следващото ви домашно по web fundamentals е да си направите upvote-товете във форума 3000+ без за целта да регистрирате нови акаунти. Също така да научите какво е client-side валидация и какво е server side валидация като задача със звездичка.

 

Шегата на страна, темата е за друго. На 4ти Юни докладвах през сайта на екипа на SoftUni, че съществува възможност да да се избегне клиентската валидация за вотване и съответно човек да се озове с много (малко) нереални точки във форума.

 

На 5ти Юни ми беше отговорено по мейл, че ще бъде предадено на колегите да поправят този пропуск.

 

Естествено с откриването на този тривиален бъг се озовах с 1700 точки във форума, от които само 500 са реални. Предположих, че след като е предадено на колегите, бъгът ще се фиксне бързо и ще бъдат оправени точките. На следващия ден се озовах със 79 точки, при което реших, че проблемът е оправен и са решили да ми махнат точките, барабар с тези, които съм си имал и преди. Като цяло не ми пукаше особено за това, но се зачудих аджеба пък защо на 79? И реших да пробвам на 6 Юни али пробелмът е оправен, и за моя изненада - не беше. Така този път се озовах на 1000 точки.

 

На следващия ден осъмнах на минус няколко стотин и след като отново не беше оправен проблема, макар и бавно, ми просветна че някой друг, след като е видял моите точки, се е светнал за подобен проблем.

 

Същевременно прочетох в темата за предложения и въпроси относно форума, че на някой точките му са паднали на -1248, там Теодор е отговорил, че са намерили къде е проблема (нормално, докладвах ви?) и ще го оправят.

 

Е, проблемът - не е оправен. ДЕСЕТ дни по-късно, проблемът съществува. Аз съм с 3000+ точки, пичът кото се е оплакал в темата продължава да бъде с -1200 точки, и като цяло не са единствените хора с нереално високи или ниски точки. Проблемът е всеясен, и най-вероятно след тази тема ще стане все още по-ясен.

 

Разбирам, че не трябва толкова да се bother-ваме от някакви си точки във форума, но въпросът е принципен. Първо, че след като сте казали, че има evaluation на база форумна активност, ни подтиквате до известна степен да го играем за точки. Наясно съм и, че може да пуснете един елементарен селек ти да видите колко от тези мои 3000 точки са реални, така че специално за вашето оценяване това не играе роля. Но това, което разбирам също е и нормалният user experience и комфорртът на потребителя.

 

Никой не го интересува вие какво можете, а потребителите ги интересува това което виждат. А те виждат себе си с отрицателни точки, или най-малкото виждат хора с нереално високи точки. Въпросът е принципен и че казахте, преди ДЕСЕТ дни, че ще оправите проблема.

 

Наясно сме, че имате сто други неща на главата, но това не е оправдание. Ние участваме в услугата на СофтУни, за която дори и плащаме, и не получаваме адекватно обслужване. НЕ Е НОРМАЛНО обслужването, което получаваме да се бави ДЕСЕТ ДНИ за проблеми. Днес проблемът е с някакви вотове във форума, утре може да е съвсем различен и доста по-важен.

 

Не смятам за адекватна скоростта ви на работа, или поне скоростта, която масовия потребител вижда. Може би вършите много неща в бекграунда, които остават скрити от нас, но що се отнася до потребителските проблеми - това не е така.

 

Вярвайте ми, няма маловажни проблеми, когато става въпрос за работа с клиенти. Клиентите трябва да са доволни, в никакъв случай разочаровани. Не оставяйте клиентите си разочаровани от това, което виждат.

 

Надявам се с този пост най-малкото да се заемете с оправянето на докладавния от мен проблем, а в един добър случай, да вникнете в думите ми и да се опитате да предоставяте по-качествена и най-важното ПРОФЕСИОНАЛНА услуга на клиентите си. На мен ми се иска да виждам екипа на СофтУни като професионалисти, които ground-break-ват, а не като junior web developer-и. Малко имидж никога не е излишен.

 

Надявам се не съм породил лоши чувства с темата си, реших да я направя публично достояние, защото съм чувал че така вниманието върху даден проблем се приковава по-лесно.

 

Искрено ваш,

Иван

Тагове:
14
Общи приказки
zontak avatar zontak 457 Точки

Иванеее... иване ;д На кого пишеш.. ;д Нали знаеш ,че на по-сериозни неща екипа на СофтУни не отговаря.. По-вероятно е темата да бъде заключена или изтрита.. от колкото да бъде отговорено ;д Аз съм останал с впечатление,че на сериозните въпроси - отговори само от потребители.. Може би наистина са много заети.. но е хубаво и този фуром да се следи малко от малко :)) Пишат по глупавите теми а на важните се скатават ;д

4
zontak avatar zontak 457 Точки

Не ми се търси много .. ще ти постна една.. За няколко знаех но ги позабравих.. ;)  Не съм редовен в форума ;) https://softuni.bg/forum/questions/details/882

2
VNikolov avatar VNikolov 51 Точки

Ей значи другия път ще прочета повече от първите 3 реда значи. Взех задачата насериозно, но стигнах само до 2000.

По темата: Наистина има дупка, която макар и незначителна за самото обучение, трябва да бъде оправена. Някакси странно е сайта на хората, които ни обучават да е уязвим.

2
RoYaL avatar RoYaL Trainer 6849 Точки

Важното е, че си прочел правилните 3 реда:):):)

 

P.S.: Виждам, че се забавлявате да си автомаркирате best answer :D

3
VNikolov avatar VNikolov 51 Точки

Да доста е забавно сам да си маркираш best answer. Явно сам да си избираш, че отговора ти е най-добър е разумно :d.

1
RoYaL avatar RoYaL Trainer 6849 Точки

Ами да, аз смятам, че всичките ми отговориэ са най-добри, и за това ще си ги маркирам. Seems legit

3
Yulia avatar Yulia 1346 Точки

+1 реална точка от мен :D

А ако напишеш и туториал как стават нереалните -> ще оправят грешката за отрицателно време, хахаха.

Но шегата настрани, оставете екипа да си почине поне един уикенд :D Изказването ти със сигурност е доста неприятно. Да, важно е, но не знам доколко е коректно. Просто трябва да проявим малко търпение. Ние сме стотици - те са няколко човека.

Че ги знаеш и можеш тези неща - супер. Всички знаят колко си добър и не е нужно допълнително да изтъкваш това.

От друга страна, ако преблемът наистина е до отношение, а не е толкова технически сложен, тогава смятам, че това, което правиш е правилно. Кефя ти се на откритостта и знам, че такава е "класическата работеща практика". Когато след лично докладване на проблем/бъг компанията не предприема мерки, абсолютно сигурно е, че всички ще научат за този проблем :D Особено конкурентите, хаха. Често - именно публичното разкритие на проблема води до резултати.

Но нека все пак бъдем търпеливи, честни и не толкова критикуващи : )

6
RoYaL avatar RoYaL Trainer 6849 Точки

Разбира се, ще се намери някой да ти downvote-не поста. +1 и от мен за супер обективния коментар. Жалко, че не се е оценил от останалите.

 

P.S.: Без критика, градивността спада, трябва да има градивна критика, която да амбицира за по-добри резултати :-)

4
RoYaL avatar RoYaL Trainer 6849 Точки

Благодаря за съдействието от екипа, в момента бъгът е оправен /частично/ и точките, до колкото виждам, възстановени.

 

Искам обаче да отбележа, че все още е възможно да вотнеш собствен пост.

4
nakov avatar nakov SoftUni Team Trainer 5295 Точки

Работи се по проблема с некоректното гласуване във форума. Както често става, не достига development ресурс и някои неща стават бавничко. До довечера ще има обновена версия. Хванали сме и подправените гласове и ще ги анулираме (ще изчезнат многото минуси).

3
Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.