Помогнете при регистрация в DreamSpark
Здравейте,
В началото на Tech fundamentals получих мейл с предложение за регистрация за студенти в DreamSpark. Някой от вас правил ли си е такава (студентска) регистрация и ако да може ли да помогне. Регистрирах се в DreamSpark, но с личния ми мейл (не ми позволи да се регистрирам със студентския). След това намерих Microsoft Imagine "магазина" на СофтУни, но не успявам там да си направя регистрация (не ми приема СофтУни мейла).
- Орлин Перфанов
Success!
Успях да се рег-на, след получен отговор от съпорта. Walktrough:
"Dear Orlin,
Thank you for your email.
In order to verify your Imagine account please follow the steps described below:
-Update your Internet Explorer to the latest version
-Please close all messenger windows
-Delete cookies and the temporary internet files
-Please close all Internet Explorer windows
-start Internet Explorer in private session (CTRL+SHIFT+"P")
-please go than to:
https://imagine.microsoft.com/en-us/account
Click on ‘Create a Microsoft Imagine Profile’ and log in with your Microsoft Account. Then click on ‘Please verify your student status’ and choose verification method.
After your account is verified, please go to:
https://imagine.microsoft.com/en-us/account/Manage
and log in with your e-mail, you have used to verification.
Than go to:
https://catalog.imagine.microsoft.com/en-us/Catalog/Product/99
and click on ‘register now’
You should be redirected to Microsoft Azure website, where you can end your verification.
Should you receive any errors, please contact responsible team at:
https://azure.microsoft.com/de-de/overview/sales-number/
Kind regards,
Karolina..."