Бъг в системата за плащане
Здравейте,
Избрах да платя таксата за входния изпит в софтуерната академия през epay.bg. Сетих, че в микросметката ми няма наличната сума в момента и затворих таба на браузера. Получих, мейл за успешно потвърдено плащане, но не съм платил. Във сайта ми дава грешка - Вече имате плащане за този пакет, след като се опитах да пусна плащането отново. Как може да се изтрие опита за плащане ?
Аз също избрах начин на плащане - по банков път. В профила ми плащането веднага след избора се появи със статус "Потвърдено", т.е. още преди да направя реално превода.
Най-вероятно не е много нормално да става така, защото не знаем дали СофтУни са получили плащането и всичко е наред.
Здравейте, банковите преводи се преглеждат на ръка и се отразяват от нас, не автоматимчно. Затова отнема известно време плащането ви да стане със статус "успешно". Благодарим Ви за търпението!