Loading...
Deian avatar Deian 1 Точки

Бъг в системата за плащане

Здравейте,

  Избрах да платя таксата за входния изпит в софтуерната академия през epay.bg. Сетих, че в микросметката ми няма наличната сума в момента и затворих таба на браузера. Получих, мейл за успешно потвърдено плащане, но не съм платил. Във сайта ми дава грешка - Вече имате плащане за този пакет, след като се опитах да пусна плащането отново. Как може да се изтрие опита за плащане ?

Тагове:
nikola.m.nikolov avatar nikola.m.nikolov 830 Точки
Аз аз искам да попитам при плащане по банков път чрез интернет банкиране автоматично ли се отразява плащането ми в профила или се прави от екипа на Software University след като са прегледали платежното нареждане?
0
a.angelov avatar a.angelov 1316 Точки

Аз също избрах начин на плащане - по банков път. В профила ми плащането веднага след избора се появи със статус "Потвърдено", т.е. още преди да направя реално превода.

Най-вероятно не е много нормално да става така, защото не знаем дали СофтУни са получили плащането и всичко е наред.

0
Petya avatar Petya 2461 Точки

Здравейте, банковите преводи се преглеждат на ръка и се отразяват от нас, не автоматимчно. Затова отнема известно време плащането ви да стане със статус "успешно". Благодарим Ви за търпението!

2
Petya avatar Petya 2461 Точки

Deian - това не е бъг, така е by design. Не можеш да имаш две плащания за едно и също нещо. Ще ти изтрия заявката за плащане, пробвай отново. 

P.S. Не бъркай "успешно потвърдено" с "успешно извършено" плащане.

0
RoYaL avatar RoYaL Trainer 6849 Точки

Ами, как да го кажа - грешно е да е така by design. И аз имах този проблем, преди няколко месеца. Всички нормални системи за плащане ти инвалидират предишните токени. Ако съм избрал ипей, после избера банка, ще ми се инвалидира ипей-а. Так,а че защо не помислите да го направите и тук така :)

0
vladislav.karamfilov avatar vladislav.karamfilov 1123 Точки

Пич, времето е странно нещо... Понякога не остава достатъчно количество за направата на всичко, което искаме да направим в живота... Точно затова има нещо, което се нарича "приоритет". В случая измерението на това "чудовище" е с по-малка тежест от някои други неща...

Надявам се, че осъзнаваш какво ти казвам ;)

2
RoYaL avatar RoYaL Trainer 6849 Точки

Това е много верен и същевременно много непрофесионален коментар :)

Нека ти разкажа моят професионален опит в тази сфера. Работих в сферата на онлайн браузър игрите. Там има система за плащания - като вашата. С много методи, много повече от вашите - стотици, за всяка държава локални плюс глобалните. От там играчите си купуват виртуална валута, с която печелят някакви goods в играта или си плащат месечния събскрипшън. И тази система, също като вашата, понякога е имала бъгове. И представи си играч, да иска да си плати събскрипшъна или да си купи валута в някоя игра, но понеже 1во е избрал EasyPay, а после е решил PayPal, и ние му кажим - емиии, не, пич, не може! EasyPay и това е. И ако той, веднага след това не се откаже ида каже "майната ви, няма да ви плащам" и реши да бъде благосклонен да ни пише на Feedback, последното, което ще му кажем е "Сори, пич, ама имаме заплануван нов фийчър в играта дето ще го дивелъпваме 1 месец, така че приоретат на твоя бъг е по-нисък ииии.. след месец, ако толкова много искаш да си платиш за нашата игра, може да ти изтриеме плащането". В момента, в който кажем на клиент, че неговият проблем е с нисък приоритет и не го оправим в нормални рамки време, той се отказва. И това е отработена схема - отношенията между клиент и предоставящ услугата са такива от край време и ще продължават да са такива. Така, че е хубаво освен дивълъпмънта, да обърнете внимание и на "мениджмънта връзки с клиенти":-) Едно ще ти кажа - никой проблем на клиент не е с нисък приоритет, а проблемите с ПЛАЩАНИЯ са с най-висок приоритет :) 

0
Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.