Професионална програма
Loading...
+ Нов въпрос
mihayloff14 avatar mihayloff14 825 Точки

Изграждане на система за приемане и изпращане на съобщения във форума

Здравейте,

Както си личи от заглавието, предлагам изграждане на система за съобщения във форума. Целта на това е, когато някой желае да се свърже с друг потребител, да може да го направи директно като му изпрати съобщение от тук, а не да го търси по различните налични връзки като Facebook, Twitter и т.н. Освен това, не всеки си предоставя съответните данни и свързването със съответния човек не може да стане толкова лесно.

Друга причина е, че когато има важно съобщение от университета, да може да се изпраща директно на потребителя, а не по e-mail. Актуален пример е уведомяването за заплащане на такса за приемния изпит по C# Basics през юли месец. Ясно е, че не много хора си проверяват имейлите и, честно казано, аз съм един от тях. Благодарение на това, че един колега зададе въпрос във форума относно съответното плащане се сетих да си проверя имейла и съответно да го извърша.

Реших да споделя предложението си тук с цел да се види общественото удобрение или неудобрение за това, вместо да използвам услугата за обратна връзка, достъпна от раздел "Контакти". В тази връзка, моля споделете мнението си относно това. smile

Teodor92 avatar Teodor92 577 Точки
Best Answer

On the road map е и определно ще има такава функционалност, просто не сме стигнали още до него :)

7
bewolf avatar bewolf 30 Точки

С две ръце ЗА това да има система за съобщения. Преди малко отговарях на друга тема и не ми беше направило впечатление, че няма такава система. След като отговорих се замислих за нея и се наложи да си променя поста, за да може човека задал въпрос да знае как да се свърже с мен.

п.с. Предполагам администраторите са запознати с това и работят вече по въпроса и не мисля, че ще има някой против от още един начин да се свържеш с някого.

1
NickyRangelov avatar NickyRangelov 62 Точки

Колеги, това с непроверяването на мейла е леко несериозно. От самото начало на обучението в СофтУни бяхме предупредени, че това ще е основният (единственият официален) канал за комуникация. А и все пак е хубаво да се свиква - имейла е основен начин на комуникация не само в софтуерната индустрия, ами общо-взето за всички, на които работното им място е пред компютрите. Предполагам, че колегите, които не разполагат със собствен компютър и непрекъснат достъп до интернет, са единици.
На тези, които биха възразили, че е неудобно, лесно за забравяне, и т.н., бих им препоръчал следния вариант (за който не иска да ползва mail client) - поща в gmail, която автоматично се "рефрешва" на много кратък интервал от време, и минимизиране на прозореца, в който е непрекъснато отворена (във Firefox функцията се нарича "Закачане на подпрозореца"). Не е необходимо непрекъснато да цъкате, при получен имейл цвета на прозореца се променя, т.е. уведомява ви за което.

4
RoYaL avatar RoYaL Trainer 6847 Точки

С гугъл толк върви и нотификация на мейлите в gmail. 

0
dsmilyanov avatar dsmilyanov 237 Точки

Това отдавна е предложено по няколко различни начина и под различни форми в темата за предложения. Такава система неколкократно е потвърена от екипа и ще бъде изготвена.

P.S. Плюс това колегата Рангелов много добре го е казал, относно мейлите. Винаги са били (а и ще продължат да бъдат) официален канал за разпространение на информация. Това, че някои хора забравят да го проверяват си е лично техен проблем. (Честно казано, не разбирам защо толкова много хора се отнасят несериозно към собствените си онлайн пощи. Например аз, ако търся човек, който нито си вдига телефона, нито присъства в 1/2 месинджър сървиси, пиша меил. Да не говорим за официална кореспонденция, мейлът винаги трябва да е go-to мястото.)

3
Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.