Loading...
iv0o3 avatar iv0o3 0 Точки

Pokemon Trainer Java OOP

Здравейте, имам един доста съществен въпрос. Става дума за задачата Pokemon trainer от OOP Basics, Defining Classes. Въпросът ми , как да предотвратя java.util.ConcurrentModificationException, тъй като си мисля че го хвърля защото пробвам да бутам по мапа през foreach, където дефакто нямам референция.Ето кода - http://pastebin.com/HyNHFDey

Опитах да бутам по entry-то и после да го put-на самото в мапа за да презапише оригиналния set но нещо пак не стана.
Мерси предварително!  

Тагове:
0
Java OOP Basics
Vladix avatar Vladix 75 Точки

Да, не може да променяш колекцията(добавяш/изкарваш елементи) като е итерираш, но може да е модифицираш т.е на Trainer-a да си му add/remove нов покемон и да му increase значките. Ако пак не стане направи си нов пак и в него си ръгай променените ти ентрита и след това си го предай на оригиналния (oldMap = newMap). 

Поздрави

0
27/02/2017 14:09:21
Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.