Loading...
jordan.yanakiev avatar jordan.yanakiev 12 Точки
Best Answer

Основно се иска да сравниш три числа с различен знак и какъв ще бъде резултата след тяхното умножение. 

Ако имаш 2 положителни и едно отрицателно число резултата ще бъде отрицателно число (защото (-)*(+)*(+) =(-)), ако имаш 2 отрицателни и едно положително число резултатът ще бъде положително число (защото (-)*(-)*(+) = (+)), 

ако имаш 3 положителни ((+)*(+)*(+)=(+)) или 3 отрицателни числа((-)*(-)*(-)=(-)). 

Трябва да напишеш if () за всяко условие. 

 

Поздрави! 

 

1
zzerro avatar zzerro 16 Точки

Не е нужно да пише if () за всяко условие. Може да определи условията само за отрицателно произведение, защото са по-малко. Всички останали възможности ще са за положително произведение...

0
jordan.yanakiev avatar jordan.yanakiev 12 Точки

И така става, да. 

0
MartinBG avatar MartinBG 4803 Точки

Знакът зависи от броя на негативните числа в множеството.

Не забравяйте и случаите, когато някое от числата е 0. ;) 

0
ThePSXHive avatar ThePSXHive 436 Точки

Изисква се да определиш какъв знак има произведението на три числа, без да извършваш изчислението.

1
Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.