Loading...

Във форума е въведено ограничение, което позволява на потребителите единствено да разглеждат публикуваните въпроси.

milentertimend avatar milentertimend 25 Точки

Лаптоп за JavaScript Developer

Мисля да ставам JavaScript Developer. Светлин Наков неколкократно е казвал, че ако ще се занимаваш с програмиране, лаптопът ти трябва да е с двуядрен или четириядрен процесор поне i5, 8 GB RAM и абсолютно задължително с SSD диск. В тази връзка искам да попитам това важи ли и за обучението по професията JavaScript Developer, имайки предвид че там нещата се случват основно в браузъра? ЗА HTML+CSS и JavaScript необходим ли е конкретно SSD диска или е повече като екстра?

Тагове:
0
Хардуер
Kiril98 avatar Kiril98 66 Точки

Тези характеристики, които изброи са задължителни за който и да е програмист, а не само за JS дивелъпър. Така че да, необходим е. :)

0
milentertimend avatar milentertimend 25 Точки

Аз съм начинаещ и досега не съм срещал затруднения от липсата на SSD диск при решаването на задачи от JavaScript курса, само при C# има известно забавяне. Какво би ми помогнал SSD диска при JavaScript конкретно? Моля да ми отговарят хора, които си изкарват хляба с JavaScript и не са тийнейджъри, а не такива като мен, които те първа ще се обучават.

0
06/05/2017 01:38:34
SvilenYanovski avatar SvilenYanovski 80 Точки

Компютъра на който работя няма ССД. Личният ми лаптоп също не е със ССД. Нито на работа нито като съм се упражнявал у нас съм срещал затруднения заради харддиска. Двуядрен процесор с 8ГБ РАМ са ми достатъчни и на двете места. 4ГБ биха ме бавили малко, но за начинаещ не е фатално, а и рам лесно (и евтино) се добавя. Купи си такъв лаптоп, какъвто можеш да си позволиш.

Единствено обърни специално внимание на дисплея - не искаш да си повредиш очите, а ще стоиш дълго пред него. Намери такъв без шим, или ако моделите с хубав дисплей са скъпи си вземи за у вас монитор отделно (дори и втора употреба).