Loading...

Във форума е въведено ограничение, което позволява на потребителите единствено да разглеждат публикуваните въпроси.

teostoichev avatar teostoichev 0 Точки

Грешка при онлайн плащане

Здравейте,

При опит за онлайн плащане с карта за записване в Tech Module, ми излиза следното съобщение: 

Вие се отказали вашето плащане.

Ако мислите, че това е грешка, моля свържете се с нас.

Каква е причината, някой може ли да даде предложение? (Не е недостатъчна наличност)

Поздрави

teostoichev:
Проблемът е решен
sevgin0954 avatar sevgin0954 557 Точки

"Ако мислите, че това е грешка, моля свържете се с нас."

1
teostoichev avatar teostoichev 0 Точки

:) Това беше първото, което опитах, но беше прекалено късно / извън работно време / и за съжаление днес е крайният срок. Затова реших да попитам, ако някой друг е срещал подобен проблем, да сподели как е действал

0
sevgin0954 avatar sevgin0954 557 Точки

Или е грешка или си объркал нещо с плащането.Виж дали имаш изпратени пари от картата.

0
Tangrila avatar Tangrila 21 Точки

Дано си успял. Но да знаеш че най-вероятно е защото във виртуалната си сметка нямаш достатъчно пари. Влез си уеб банкирането на твоята банка и от разплащателната/спестовната сметка премести достатъчно пари във виртуалната.

0
teostoichev avatar teostoichev 0 Точки

Благодаря, колеги. 

Не беше заради недостатъчна наличност в сметката. Може би някакъв бъг, така и не разбрах точно какво е станало. Но на следващия ден опитах отново и този път сработи. Разликата, между единия ​и другия опит беше, че първо опитах от лаптопа през wifi, втория опит от телефона през мобилния интернет. Макар че не вярвам това да е било причината..

Благодарности и към СофтУни, че удължиха срока за записване :)

0
Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.