Loading...

Във форума е въведено ограничение, което позволява на потребителите единствено да разглеждат публикуваните въпроси.

billy.stefanov avatar billy.stefanov 0 Точки

[Programming Basics] Toy Shop - Задача 2. от изпита на 7 Май 2017

Здравейте!

Сметнах, че съм се справил със задачата, тъй като направих проверките от примерите и ми излизат, но judge-a ми дава 80/100 и когато цъкна Детайли не ми пише точно в какво се състои проблемът. Някакви предложения?

Ето задачата. Ето и решението ми.

Предварително благодаря за всякаква помощ и съвети!

 

 

 

Тагове:
0
Programming Basics 17/05/2017 00:07:08
Ivakis avatar Ivakis 98 Точки

Здравей, според условието трябва да провериш дали продадените играчки са 50( включитело) или повече и по същата логика, ако парите, които са изкарани са достатъчни, тоест повече от цената на екскурзията ИЛИ равни на нея, тогава трябва да изпише "Yes! {оставащите пари} lv left. 

Ако не успееш да си я оправиш сам, ще ти пратя код да погледнеш. Грешките са само в проверките. 

0
billy.stefanov avatar billy.stefanov 0 Точки

Няма нужда, оправих я сам. Благодаря ти! Много си блъсках главата над това.

0
Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.