Софтуерно Инженерство
Loading...
+ Нов въпрос
ViktorDakov avatar ViktorDakov 15 Точки

Изпращане на домашни

Здравейте,

както знаете първите две домашни не са задължителни за курса. Третото, обаче, е. Променихме малко формата, в който трябва да го изпращате, тъй като проектите могат да станат големички.

 

Ще трябва да качвате целия проект в https://github.com и да давате само линк към него, за да си го клонира този, който ще ви проверява.

 

Важно е да качвате и кода, а не само готова игра, за да може проверяващият да ви даде препоръки дали пишете качествен код, дали спазвате добрите практики в Unity и да ви даде други идеи.

 

Ако имате някакви въпроси по домашното  или как да го изпратите, съм на разположение да ви отговоря :) 

 

Поздрави,

Виктор

Тагове:
1
Unity 3D 26/07/2017 16:58:14
flareset avatar flareset 139 Точки

Здравей! Имам няколко въпроса. В тоя гитхъб всеки (от цял свят) може да гледа качения проект, нали? Кой (ще) е проверяващият? В първото незадължително домашно имах възможност да разгледам и оценя произволно домашно, но не го оцених защото не съм изучил и половината материал от книгата по C# на Наков, а не ми се иска да подведа с ограничено мнение човека.  Как да разбера кой е оценил моето домашно, че да му благодаря и да го питам за нещо? Крайният срок за домашното от миналата седмица наистина ли е до 31/08/2017 23:59:59? Не че имам против, даже е добре, защото съм зает с други неща в монента, но за всеки случай да знам да не е печатна грешка този дълъг срок.

0
M.Yankov avatar M.Yankov 52 Точки

Да, всеки може да види проекта ти в Github, стига да не е private ($7/month)

Проверяващия би трябвало да е анонимен, Ще получиш коментар на домашното след което ще можеж да маркираш коментара като полезен или неполезен.

Не съм сигурен, но няма как да се свържеш с човека който ти е оценил домашното - освен ако не си оставил кординати

До колкото знам идеята на оценяването на домашните е да е анонимно.

0