Професионална програма
Loading...
+ Нов въпрос
rossonero avatar rossonero 75 Точки
Best Answer

Цитирам "пресен" имейл от СофтУни

Здравейте,

След като сте записани успешно за модул в Софтуерния университет, е време да заявите в кой университет-партньор желаете да продължите обучението си. Можете да изберете между:

  • МТМ Колеж;
  • Варненски Свободен Университет;
  • Висше училище по телекомуникации и пощи.

Вашия избор можете да направите ТУК до 27 август (тази стъпка е задължителна преди да получите документите). След като заявите Вашето желание, от 28 август ще можете да подадете документите и да заплатите таксата за I-ви семестър в избрания от Вас ВУЗ.  
Подробна информация за нашите партньори, можете да намерите на „ Университети партньори “. Прочетете внимателно цялата информация и при допълнителни въпроси, можете да се свържете с нас. 
Нужно e да подготвите следните документи, в зависимост от Вашия избор: 
1. МТМ Колеж - можете да вземете документите от рецепцията или да Ви ги изпратим по куриер. След като ги попълните, трябва да ни ги върнете. Срокът е до 13 септември (сряда). Освен личния картон, който трябва да попълните, трябва да представите и следните документи:

  • Копие от дипломата за завършено средно образование;
  • Копие от акта за раждане;
  • Две цветни снимки (паспортен формат);
  • Такса за кандидатстване – 150 лева (I-ви семестър) + 40 лева (административна такса). Трябва да приложите платежното при останалите документи. Сметката, по която трябва да се нареди сумата, е в личния картон, който ще получите от нас.

2.  Варненски Свободен Университет - можете да вземете документите от рецепцията или да Ви ги изпратим по куриер. След като ги попълните, трябва да ни ги върнете.  Срокът е до 1 септември (петък).  Таксата, която трябва да преведете е: 75 лева (административна такса) + 1200 лева(такса за I-ви семестър). Желателно е при взимането на документите да сте  подготвили:

  • 14 лева – такса за документи;
  • Копие от личната карта;
  • Медицинско свидетелство и удостоверение за психопреглед;
  • 4 снимки – 3.5/4.5 см;
  • Документ за платена такса – сумата се плаща към следната сметка: BG76BUIN70061025036424; BIC: BUINBGSF; банка: Алианц Банк Българиа АД;
  • Документ за платена такса за издаване на студентска карта.

3.  Висше училище по телекомуникации и пощи - подаването на документите може да направите от  тук. Моля, следвайте стъпките, за да завършите кандидатстването за ВУТП. 

За подробна информация относно кандидатстването и плащането на семестриалните такси, можете да се свържете с колегите във ВУТП на имейл admission@vutp.bgrectoroffice@utp.bg. Важно е да подадете документите си до 12 септември (вторник).  Таксите са както следва:

  • Административна такса за кандидатстване - 30 лева (еднократно);
  • Такса за семестър 310 лева.

Важно за кандидатстването Ви във ВУТП: Кандидат-студентите трябва да се явят на изпит поанглийски език на 13 септември 2017 г. Изпитът не се заплаща.

Обучението Ви в университет-партньор не е задължително и ако желаете, можете да се обучавате само в Софтуерния университет. 

Благодарим Ви, ако вече сте избрали университет-партньор и се обучавате по съвместната програма.

Kind regards, 
The Software Univertsity Team 
Software University:  http://softuni.bg 
Find us on Facebook:  fb.com/SoftwareUniversity 
Telephone: + 359 899 55 55 92

0
TanyaZheleva avatar TanyaZheleva 354 Точки

Би трябвало да можеш.

0