Loading...
danslavov avatar danslavov 22 Точки

Софтуерни технологии в автоматиката

Здравейте, някой има ли представа какви езици и технологии най-често използват програмистите във фирмите по автоматика, управление на производството, индустриален софтуер и подобни неща?

Тагове:
0
Работа
Alex0101 avatar Alex0101 374 Точки

Здравей, 

Въпросът е доста обширен. Обикновено се използват среди зависимост от контролерите, които се ползват.

Аз съм работил само със siemens step 7. 

Старите основни фамилии са следните:

Диаграма на функционалните блокове
Лодка логика
Последователна диаграма на потока
Структуриран текст
Списък на инструкциите

Повечето са процедурни, мога да кажа и че изглеждат архаично. Това всъщност е доста нормално, т.к основна част от автоматиката /тук визирам непрекъснатите процеси/, се основава на аналогова логика.

Новостите са свързани с IoT решение , главно през TCP/IP. Тук може да се използват почти всички основни и познати ни езици - C,C++, Python, Java. Мисля, че има и в VS вграденивече неща за Интернет на нещата.

Аз отдавна съм насочен към по-софтуерната част на нещата и не мога да влезна в подробности.

 

1
Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.