Loading...

Във форума е въведено ограничение, което позволява на потребителите единствено да разглеждат публикуваните въпроси.

Rusalina avatar Rusalina 1 Точки

Лице на правоъгълник в равнината - задача 7

Здравейте,

Имам проблем с компилирането на задача - Лице на правоъгълник в равнината.

В IntelliJ получавам търсените резултати, но в judge ми дава Compile time error. Къде греша?

        import java.util.Scanner;

public class P7_2DRectangleArea {
    public static void main(String[] args) {
        Scanner scanner = new Scanner(System.in);
        double x1 = Double.parseDouble(scanner.nextLine());
        double y1 = Double.parseDouble(scanner.nextLine());
        double x2 = Double.parseDouble(scanner.nextLine());
        double y2 = Double.parseDouble(scanner.nextLine());
        double a = Math.abs(y1 - y2);
        double b = Math.abs(x1 - x2);
        double area = a * b;
        double perimeter = 2 * (a + b);
        System.out.println(area);
        System.out.println(perimeter);
0
Module: Java Advanced 17/09/2017 11:33:41
fbinnzhivko avatar fbinnzhivko 1586 Точки

1.Давай линк към judje.
Не е ясно коя е задачата
 

0
17/09/2017 11:54:26
Rusalina avatar Rusalina 1 Точки

https://judge.softuni.bg/Contests/Submissions/View/4807271

0
Rusalina avatar Rusalina 1 Точки

Ето и условието:

Правоъгълник е зададен с координатите на два от
своите срещуположни ъгъла (x1, y1) – (x2, y2). Да
се пресметнат площта и периметъра му. Входът
се въвежда от потребителя. Числата x1, y1, x2 и
y2 са дадени по едно наред. Изходът се извежда
на конзолата и трябва да съдържа два реда с по
една число на всеки от тях – лицето и периметъра.

0
Rusalina avatar Rusalina 1 Точки

Не съм наясно кой линк искаш, изпращам още един :)

https://judge.softuni.bg/Contests/Practice/Index/151#6

 

0
Attanasov avatar Attanasov 17 Точки
package com.company;

import java.util.Scanner;

public class Main {

    public static void main(String[] args) {
        Scanner scanner = new Scanner(System.in);
        Double x1 = Double.parseDouble(scanner.nextLine());
        Double y1 = Double.parseDouble(scanner.nextLine());
        Double x2 = Double.parseDouble(scanner.nextLine());
        Double y2 = Double.parseDouble(scanner.nextLine());
        Double a = Math.abs(y1 - y2);
        Double b = Math.abs(x1 - x2);
        Double area = a * b;
        Double perimeter = 2 * (a + b);
        System.out.println("Rectangle area = " + area);
        System.out.println("Rectangle perimeter = " + perimeter);

    }
}

 

0
17/09/2017 12:11:09
Attanasov avatar Attanasov 17 Точки

Това е моето решение и Judge го оцени на 100/100. Дано съм бил полезен.

0
17/09/2017 12:13:23
Rusalina avatar Rusalina 1 Точки

Моето решение е почти същото, но ми дава Compile time error и не знам защо :(

0
Rusalina avatar Rusalina 1 Точки

Благодаря за отговора! Може ли да подскажеш къде точно липсват скоби?

0
nikolaypetkov1970 avatar nikolaypetkov1970 -8 Точки

NE VIJDAM ZATVRQSHT FIGURNA SKOBA NA MAIN I NA KLASA! TRQBVA DA GI DOBAVISH I PROBVAJ TOGAVA

0
PetarKazandjiev avatar PetarKazandjiev 1 Точки

Някой да знае как се решава задача 12 :"100 дни на земята "за джава

0
17/09/2017 15:16:19
melik avatar melik 285 Точки

Привет.

Дай линк към задачата.

0
veronikaaa86 avatar veronikaaa86 365 Точки

Освен последните двете "къдрави" затварящи скоби, които липсват при теб,  друга грешка мисля, че нямаш. :)

0
Rusalina avatar Rusalina 1 Точки

Имам ги скобите, просто съм пропуснала да ги копирам..Явно е другаде грешката

0
melik avatar melik 285 Точки

Привет.

Кодът дава 100/100 при мен. Просто си пропуснала 2 затварящи скоби. И погледни също дали пускаш кода в джъдж на java, не на C#.

 Поправеното решение. Надявам се да съм помогнал.

Поздрави,

Мелик.

0
17/09/2017 17:50:27
Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.