Loading...

Във форума е въведено ограничение, което позволява на потребителите единствено да разглеждат публикуваните въпроси.

Angel_Kalinkov avatar Angel_Kalinkov 111 Точки

Няма от какво да се притесняваш. Съобщението ще излиза докато изтече срокът за предварителното заплащане на изпита.

0
koksibg avatar koksibg 892 Точки

Не - не трябва да се притесняваш - щом си платил - значи всичко е ОК. Съобщението ще изчезне, след като изтече срока за плащането. А пък и на ел. си поща  ще получих мейл, че си платил успешно и в профила си в секция Плащания ще видиш, че е отразено.

0
21/09/2017 20:50:01
fbinnzhivko avatar fbinnzhivko 1586 Точки

Колега това е бъг на сайта споко.
Провери си emeila трябва да имаш Успешно извършено плащане.

1
nraevv avatar nraevv 1 Точки

Имам само,Успешно потвърденa заявка за плащане.Благодаря за бързите отговори!

0
dvdty avatar dvdty 497 Точки

Плащането е по банков превод и най-вероятно ще бъде отбелязано като успешно в понеделник или вторник.

0
Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.