Loading...

Във форума е въведено ограничение, което позволява на потребителите единствено да разглеждат публикуваните въпроси.

Petya avatar Petya 2461 Точки

Санкции при проверка на домашни и некоректни коментари

Здравейте на всички! Забелязваме, че масово някои хора пишат едни и същи коментари, когато оценяват домашните работи на свои колеги. Искаме само да ви кажем, че тези неща се следят и в случай, че забележим нарушаване на правилата (некоректно оценяване, писане на едни и същи коментари по много пъти), не само няма да получавате точки (както беше досега), но и ще ви бъдат отнети точки като наказание.

Успех на всички и дано разбирате колко е важно преглеждането на чужди домашни/код за вашето развитие.

29
Petya avatar Petya 2461 Точки
Best Answer

Прочетохме мненията на всички и сме съгласни с вас, че правилото се въвежда в движение. Затова за този курс няма да има санкции и няма да лишаваме никого от точки. Но от тук нататък си запазваме правото да следим за некоректни оценки на домашните, в които влизат:

  • масови едни и същи коментари (над 5 еднакви);
  • масово несъответствие между коментар и оценка;

Санкциите ще бъдат лишаване от точки или получаване на отрицателни точки - в зависимост от тежестта на провинението.

Всичко това го правим само за ваша полза, не във ваш ущърб - важно е да се научите да се ориентирате бързо в чужд код, това се използва във всекидневната практика на всеки един developer. Моля да запазите добрия тон. Както виждате има проблеми, да, но се опитваме да подобряваме нещата и се вслушваме във вашето мнение.

Благодарим ви и успех в новия курс!

9
Samuil.Petrow avatar Samuil.Petrow 1550 Точки

Ако искате да се вслушате в мнението на хората - направете система за анкети - когато има нещо такова за обсъждане - пускате анкета за 2-3 дни, всички студенти отговарят и ето го feedback-a. От теми като тази можете само да си направите извадка от 20-30 човека, които в общия случай, за да пишат в темата или са "афектирани" от нещата, които се случват или имат някаква изгода те да се случват по точно определен начин.

11
Petya avatar Petya 2461 Точки

Самуил, планирали сме една анкета за feedback за цялото ниво 1, още доизмисляме дали да е анонимна, какво точно да питаме и прочие, но анкета ще има.

6
ttitto avatar ttitto 1153 Точки

И как ще разберете кой е авторът на домашното като установите, че 5 човека са предали едно и също? Или и той ще бъде санкциониран?

0
kiko144 avatar kiko144 795 Точки

Напълно подкрепям този вид санкции! Мисля, че е хубаво да се увеличи минималният брой символи който е позволен (сега е само 20), защото един кратък коментар според мен трябва да е не по малко от 100 символа.

-19
Yulia avatar Yulia 1346 Точки

Да, и аз подкрепям този вид санкции. Но хората трябва да се научат да дават полезен feedback, да искат наистина да помогнат на човека да подобри домашното и решенията си. И това не се контролира чрез дължината на броя символи. Който не се отнася сериозно към проверките - колкото и минимум символа да трябва да въведе - пак няма да са от полза. Била съм свидетел на такова поведение. Със запълване на коментара с точки, например.

0
kiko144 avatar kiko144 795 Точки

Така е, но ще му е по-трудно! И всички трябва да започнат да дават на коментари от рода "Браво колега. 10/10" - неполезен, а не да се кефят че им е дал висок резултат.

-6
Karlie avatar Karlie 438 Точки

Кико, аз давам "полезен" на всички, които са ми проверили домашното, дори и да са ми писали само "Браво, колега". Все пак, не забрявайте, че тук има и съвсем начинаещи хора. Да предположим, че ти имаш знанията да си напишеш домашното за 10, а ти го проверява някой със знанията за 6. Човекът си е направил труда първо, да си напише неговото домашно, второ, да прочете твоето, което не винаги е лесно за начинаещ (да се ориентира в чуждия код), трето, явно тея бонус точки са му важни, щом си прави труда. И какво сега, праскаш му "неполезен", защото не е успял да измисли по-добро решение от твоето? Айде нема нужда!

 

 

28
nickpanaiotov avatar nickpanaiotov 21 Точки

Добре, лошо няма, но трябва да се промени и принципа как се събират бонус точките. Няма начин аз  да напиша на някой: " Тъпо си го написал това, пиши по кадърно и се старай повече" и той да ми даде положителна оценка, че коментара му е полезен. Та аз да си получа наградата, че съм се мъчил над неговото домашно. По тази причина за сега съм се отказал от домашните. 

До това, че като цяло е полезно, да полезно е, но с един бърз скрол през темата за дадено домашно във форума виждам топ хората или активните такива как са го направили.

 

4
kiko144 avatar kiko144 795 Точки

Ами няма да му казваш "тъпо си го направил ... много си прост махай се от тук", а ще му кажаш, това е по-добре да го направиш така - и ще му кажеш как е правилният начин. Целта е не да му кажеш много си тъп, а да му покажеш по-добро решение и да му кажеш на какво да набляга. 

Иначе според мен има много хора, които пишат много качествен код, но не пишат във форума, така че това според мен не е оправдание.

3
nickpanaiotov avatar nickpanaiotov 21 Точки

Бях написал едно summary, но го махнах мислех, че ще се прочете през редовете.
"Няма начин да дадеш отрицателен feedback и да очакваш положителен отговор, без значение колко доброжелателно го правиш"
Не и при нивото на масата от хора. Съжалявам, но това е моето мнение.

 

4
Yulia avatar Yulia 1346 Точки

Както казах по-горе, човек трябва да се научи да дава feedback, НО и трябва да се научи да приема критика! Като отиде на работа някой ден - няма да има такова нещо като положителен или отрицателен отговор - направо ще го бият през ръцете ако пише некадърно и това е. И после пак помислете дали получената конструктивна критика или коментарът "давам ти 10 точки" е бил по-полезен за вас.

И хора, спрете да мислете за тия проверки само като точки! Даже това е абсурд - един такъв аргументиран коментар с малко по-малко точки на домашното ви от максималното няма да ви се отрази на крайното класиране! Но ако си извадите максимална полза от тях - това е много, много повече от някаква стотна(ако изобщо се отрази там) в оценката ви. Проблема е, че такива коментари почти няма. Защото наистина времето, което се отнема за написването им е много по-скъпо от точките, които се получават за тях.

И ако наистина ви е само за тия точки... ми продължавайте да си копи-пействате коментарите, раздавайте 10-тки без да свалите архивите даже ии спете спокойно - ако съвест ви дава. На мен не.

3
dentia avatar dentia 362 Точки

Аз НЕ отделям специално внимание да пиша лични коментари. Написах един и същи коментар на всички, като всеки, чието домашно съм оценила, получи 10/10. 

 

Защо го направих:

1. Посочете ми къде се забранява това!

2. Не само по мое мнение, домашните бяха неадекватни спрямо изпита, не ни учеха на нищо ново, което автоматично ги прави безполезни. Оттук следва да се запитам защо да правя нещо безполезно, като през същото време мога да правя нещо полезно. Неполезни са и по още една причина - в продължение на 3 месеца вече "учим" едно и също. Дали ще пишем пред променливата int, var или $ е подробност, заради която не си заслужава писане на цяло домашно.

3. Домашните масово се преписват и при условие, че те са едни и същи, защо коментарите към тях да се различават?! Не би ли следвало преди да наложите санкции на проверяващите да наложите такива на (пре)пишещите?

4. Правилно ли е домашните да се пишат от колеги без какъвто и да е програмен опит на съответния език. Представете си същия сценарий в друга среда - аз съм в 6ти клас и моята съученичка Пепи е също в 6ти клас. Всеки път преди урока по литература Пепи чете резюмето на книгата, която обсъждаме и след урока пиша за домашно есе, засягащо проблеми по нейна преценка.

 

Ако сте решили, че такъв тип оценяване е неправилен, вкарайте го в правилата и тогава въвеждайте санкции, защото понастоящем отнемането на точки или изобщо лишаването от такива е некоректно.

 

36
Filkolev avatar Filkolev 4482 Точки

Доста смислени аргументи посочваш. Съгласен съм с всички (само по 4-та точка не мога да коментирам, понеже не съм наясно точно какво имаш предвид).

Защо се появяват тези проблеми според мен:

1. Както казваш, домашните не са адекватна подготовка за изпитите. От C# Basic May започнаха да слагат в самите домашни изпитни задачи, давани на първия випуск, и това реално бяха задачите, които ми помогнаха в най-голяма степен. Със задачи от тип да се сметне лице на окръжност и да се обърне едно число от десетична в двоична система по никакъв начин не може да се подготвиш. Само в първите домашни това е ОК - все пак трябва да се научиш да си ползваш IDE-то, да разучиш синтаксиса и по-често използваните методи на езика и т.н.

Т.е. човек с ограничено време е нормално да приоритизира и напълно оправдавам хората, които предават домашните колкото да не е без хич, за да вземат някакви точки и да могат да се концентрират върху по-важни за тях неща.

2. Масовото преписване е факт и мен много ме издразни от един момент нататък, защото започнах да проверявам домашни с идеята да съм максимално полезен на колегите, а отсреща виждах голяма доза немарливост. Така и не стигнах до там да пиша минимумът позволен брой символи, но реално писах по 5-6 пъти едни и същи неща, защото се преписва от едно и също място явно (подозирам видеата на Христо Лилов). 2-3 пъти видях полезно решение на някоя по-сложна задача, останалата полза дойде по друга линия - да видя какво да не правя като пиша код. Но в крайна сметка това време ако бях отделил да кодя щях да съм доста по-напред с материала, отколкото съм сега, а дали е имало полза за другите - само мога да гадая (ако копи-пействаш домашни колко ли внимание ще отделиш на обратната връзка).

Т.е. ако ще се отнемат точки за еднакви коментари към преписани домашни, да се намери начин да се отнемат точки на самите преписващи. По мое мнение, някой ако го мързи да напише сам 10 задачи и ги копира отнякъде, едва ли ще си реши задачите на изпита, така че какъв е смисълът от допълнителни санкции? И защо да се санкционират хора, които са решили да не си губят времето да опитват да помагат на хора, които очевидно не са особено заинтересовани?

3. Количеството домашни е голямо и затова е въведена тази схема да ги проверяваме взаимно. Целта е всички да пишем и проверяваме кадърно и старателно домашни, което е леко утопично и ще се наложи постоянно да се въвеждат промени като слагането на минимум брой символи за коментарите, санкции за копиране на еднакви коментари и т.н. Окончателно решение няма да се намери. Или хората ще намират постоянно пробойни, или ако правилата станат прекалено строги ще вдигнат ръце и въобще ще спрат да предават и оценяват домашни и ще си гонят точките от изпитите. 

Ако толкова се държи на качеството на проверяване, най-кардиналното решение е СофтУни да поемат отговорността за това, например хора от екипа и стипендианти/отличници (може не само нинджи, за да има все пак достатъчна бройка хора) да се задължат да проверяват по някакъв брой домашни и накрая всеки да получи по един коментар към домашното си, но да се знае, че е качествен и личен. 

3
dentia avatar dentia 362 Точки
Колега, 4та точка не я разбираш защото не си в "играта" все още. Същата 4та точка е засегната и от г-н Зарков малко по-надолу.
6
zontak avatar zontak 457 Точки
Почти се съгласих с теб.. :) Ще изложа и моята гледана точка за изпита и домашните дето спомена.. Според мен, с всеки език се надгражда нещо, което за начинаещите е добре.. неможе един човек, който никога не е пипал програмиане още в C# да го научат и на масиви и на листове и на още хиляда неща.. На джавата вече начинаещия научи какво е и масив, на джаваскрипта той вече се научи да пише и функции.. Всеки език има нещо, което надгражда старото и което ми харесва, защото примерно аз съм напълно начинаещ и нямаше да успея да науча всичко в C#-а .. Това, че някой имат предишен опит в телерик, работа в някакви фирмички и етц.. незначи, че всичко учено през тези 3 месеца е порнография... А относно изпитите.. :)) Кое от тези неща, които се дават на изпитите не са учени? Сама виждаш, че въртят едни и същи неща 3 месеца и допълват с разни готини други.. :P Според мен и асоциативните масиви са учени, цикли са се учили.. както и иф-ове по 20 пъти до сега. Ти както знаеш ( след като се справяш перфектно на изпитите по мое мнение ) друго не ти е нужно за да ги минеш :) На нас ( начинаещите ) липсва само логика.. а не е виновен непредаден материал :)
3
evstati.zarkov avatar evstati.zarkov 40 Точки
Добър вечер, съгласен съм с въвежаденето на санкции, но с въвеждането на това правило да разбирам, че наказанието ще е след въвеждането му, защото досега историята не познава да осъдиш някой за минало действие по нов закон. При така поставените условия изрично ще помоля, много уважавания от мен екип на СофтУни под задачите за домашно да стой името на изготвилия ги. Понеже колегата kiko144 държи на обратната връзка, след края на курса да се въведе ситема за оценяване на полезността на даденото домашно, и на базата на този фактор да бъдат давани бонуси или отнемани съответно такива на изготвилия го. Ако е студент точки, а ако е служител на СофтУни оставям на вас да прецените. За мен е неприемливо да ми отнеме повече врема да разбера какво е имал предвид автора, отколкото да си реша задачата и три пъти да намирам сумата от числата на Фибоначи. Не омаловажавам усилията на екипа да ни предаде знания, но да ме оценяват и съдят студенти, които не са абсолютни отличници няма да приема, платил съм си таксата, за да получа знания от ерудирани и знаещи хора, а не от натегачи.
24
gigamongooo avatar gigamongooo 30 Точки

1-во:

Преди да налагате санкции, е редно точно и ясно да конкретизирате и ПОЗИЦИОНИРАТЕ регламента, относно проверките на тези домашните, на ВИДНО за всички място вместо да трябва да се чудя в кой клип с лекция на Наков да преравям из 4-те часа, за да видя 10 секундното му обяснение за тях. Пратете имейли например...и без това получавам такива за поправителна сесия за C# от 20 и не знам си кой юли въпреки, че съм тук от март. При липсата на точен и ясен регламент и неработеща система (защото тази "домашна" система е направо абсурдна) е направо смешно да се говори за такива санкции ...та нали си е за нас ? От нас си зависи дали искаме да се поучаваме..дали реално се поучаваме като гледаме еднаквите домашни и т.н. ..Че по колко начина мога да изкарам числата от 1 до 10 ??

2-ро:

Мисля, че болшинството от хора, до сега, бяхме достатъчно толерантни към това начинание и си затваряхме очите за нередностите около, така наречения университет, с ясната представа - че за да заработи всичко като хората е необходимо търпение и време. Е започвате вече да се излагате с подобен тип постове... Значи аз тихо, кротко и търпеливо чакам тази система с тези домашни да се ДОизмисли..ДОнатъмани.. и накрая - да заработи като хората.. а то в един момент се оказва. че не само, че никой не мисли за ъпгрейд - а започват да се вадят ножове, щото видиш ли - ние сме виновни че не можем да караме продадената ни от вас кола на три гуми.

3-то: 

Относно въпросните санкции - при наличието на 4 ЕДНАКВИ домашни, работещи перфектно, Трябва в 200 символа да им обяснявам как ми е минал денят ли за да се сметне за коректен коментара ми.. или да му обясня съмненията си относно това, че е преписал и да си получа "некоректен" клик. Ми не ! Едно "Евала бе" под различни форми и вмъкнато в 20 символа мисля, че е напълно достатъчно да си вържа гащите и да не се правя на детектив.

4-то: 

Относно недомислиците по системата - Какво му пречи на Киро да ми напише "Браво, много хубаво домашно. Отличен от мен !" и в следващия момент аз да го нацъкам като "Коректен", лишен от възможността да видя, че той ме е оценил с 1-ца ? Въобще тия оценки 1 до 10 каква функция имат след като 5% е за домашното и 5% за проверката му. Някъде регламентирано ли е ? Никъде не е обяснено за някаква тежест на текста, написан под формата на коментар, и дадената оценка...А пък в един прекрасен момент вие решавате, че трябва да ми вземете и точки заради коментара..Какво следва - ако дадено домашно е проверено 5 пъти от, които 4ма са му дали 7 а 5ия му е писал 4 - ще санкционират този, който е писал 4 ли ? Подобна глупост правите и в момента. Ако мислите да правите такива промени - то ги направете преди следващия курс, при ясни стартови регламенти и само и единствено ако имате отговор на въпроса "Как да оценя 2 напълно ЕДНАКВИ перфектни домашни и да им напиша различни коментари"

5-то:

АКО бъда санкциониран по някакъв начин, държа да бъда известен в имейл за точните причини за тази санкция ...ако е за коментар на домашно - искам точния коментар за точното домашно, за да мога след това да дойда и да го обсъдим. Нека всичко да бъде открито, не сме в училище и няма да търпя такива глупости. Тук съм дошъл заради себе си, няма нужда някой да ме пошляпва отзад мислейки си, че ме мотивира.

30
Karlie avatar Karlie 438 Точки
СофтУни, вие сега ще прецакате работата с тоя негативизъм! Аз забелязвам напредък в проверяването на домашни, първо, получавам по повече коментари, второ, коментарите са все по-смислени, явно хората напредват с критичния си поглед върху нещата (а и постепенно курсовете отсяват неможещите). Да, има и още много да се желае, но тенденцията е добра. А с тея заплахи, най-много някои от колегите да теглят една майна на проверяването, и то тези, които ще теглят една майна ще са от добрите, които и без това са най-ценните проверяващи.
8
zontak avatar zontak 457 Точки

Незная какво отсяват курсовете.. след като хора, които не са си взели изпитите минават.. Явно това, че са си платили означава, че може и с по един-два невзети изпити да минават :)) В началото господин Наков беше казал, че държи на кадърни кадри и от 2000 човека минавали 150.. ами незная колко ще отпаднат след първия сместър, но мисля, че от 300 ( примерно ) влезли редовно обучение 290 ще продължат.. ( Което на мен не ми пречи по никакъв начин, защото при кандидатстване за работа по-незнаещия ще отпадне.. но въпроса е, че все още сме си всички заедно ( можещи и неможещи ) и все още нищо не се отсява :))

0
Karlie avatar Karlie 438 Точки

Е, то още не е свършило първото ниво, не е ясно кой ще минава напред и с по колко невзети изпити (дали ще се допусне да са повече от един или СофтУни ще се придържат към последно обявеното). Струва ми се, че част от хората, които на C# са закърпили тройка и са се записали, на JavaScript вече не пишат и проверяват домашни. Ще видим, може и да си прав, но засега е рано да се каже "всеки минава" (поне според мен, аз съм онлайн и не присъствам в залата с 200 други колеги, та да ги видя как се справят).

А за невзетите изпити - ако не се допуска поне един пропуск, половината сигурно ще окапем и СофтУни ще фалира. Моите оценки например са C# - 400т., Java - 300 т., JavaScript - 40 т. Явно не съм изначално тъпа, ама JS го омазах нещо (въпреки че учих много, просто на изпита не бях в кондиция). Сега на поправката ще се доказвам пак.

2
Filkolev avatar Filkolev 4482 Точки

Предвид посоката, в която се развива дискусията, най-добре екипът на СофтУни да седне и да преосмисли концепцията на домашните. Ама не просто да се пипнат детайлите около оценяването и точкуването, а генерално всичко да се постави под въпрос.

Решаването на задачи за домашно и проверката им имат цел, тя е ясна - да пишем код и да упражним различни типове задачи. Системата с peer review се знае защо е въведена  - поради физическа невъзможност да се имплементира нещо друго, а ползите от преглеждането на чужд код са си странична полза. Колкото и да се обяснява за страхотните дългосрочни ползи от проверяването, като попаднеш на 10 ПОРЕДНИ тотално некадърни домашни (личен опит) ентусиазмът ти ще поугасне.

След като проблемите с качеството и на трите компонента (самите задачи, предадените домашни и коментарите към тях) са явни и се посочват многократно, значи нещо куца и трябва да се анализират резултатите.

В C# Basics е очаквано да има много на брой нискокачествени домашни и коментари към тях, но щом проблемът остава и след това (а вече говорим за хора, които си плащат), значи едва ли с козметични промени ще се коригират нередностите. Т.е. ако системата не постига целите си - да се промени; ако с каквито и да е промени желаният ефект не е постигнат - да премахне напълно и да се измисли изцяло нова система, която да постига тези цели.

Варианти сигурно има много, но трябва да се мисли "какво да направим, за да научим хората (които искат да учат)", а не "какво да променим в сегашната неработеща система, че да заработи една йота по-добре ". Наков някъде спомена за възможност домашните да се качват в Judge - вариант, може би не най-удачният, но все пак пример за истинска "реформа".

Аз имам просто предложение. Понеже насила хубост не става, домашните и проверките да се премахнат като компонент от оценката. Ще се аргументирам.

Който иска да се учи ще си мъчи сам задачите, ако трябва ще търси помощ в интернет и по форума и т.н. Който не иска да се учи ще копира готови решения. Всички се борят за прословутите точки и добро-лошо домашно няма значение - всичко се качва и горко им на проверяващите.

Ако домашните не влияят на оценката какво ще се случи - който счита за полезно да си решава задачите ще го прави; от 500 предадени домашни бройката ще спадне на 20 примерно. Но 20, които са направени с мисъл и старание. 20 домашни, чиито автори ще очакват обратна връзка и ще се вслушат в по-добрите съвети на проверяващия. От друга страна, човек ще има много по-голям стимул да проверява домашни като знае, че няма как да попадне на празен архив, демата от лекцията, стари задачи, задачи, които не се компилират и т.н. и че отсрещната страна ще оцени усилията им. Ще отпаднат несериозните хора, ще отпаднат и хората, които считат, че разполагат с по-добри източници за подготовка. Първите, които едва ли ще си вземат изпита, няма да късат нервите на който им изтегли архива, а вторите няма да си губят времето с неадекватни според тях задачи.

Като цяло качеството на обучение няма да спадне, защото така или иначе с предаване на чужди решения никой няма да се научи да програмира, т.е. все тая е дали ще предаваш готови задачи или няма да предаваш нищо. А пък хората, които се стараят, ще получат повече, защото ще дадат обратна връзка на друг мотивиран човек и ще получат такава отново от мотивиран човек. За тези хора, които продължат да решават и оценяват задачи за домашно без да е задължително, този компонент ще получи смисъл, ще им донесе по-голяма полезност и то с по-малко усилия и скъсани нерви.

В крайна сметка всичко опира до мотивация. В настоящия си вариант системата с домашните произвежда ниско качество, защото опитва да мотивира хората с точки (и се получава разминаване - едни са мотивирани да взимат точки, други да се развиват). Ако фокусът се измести върху самия процес на учене и точките се извадят от уравнението, резултатите ще се подобрят значително за сравнително малкия процент хора, концентрирани върху този процес; за останалите хора няма да има съществена промяна, просто един досаден ангажимент по-малко (т.е. и за тях промяната ще е положителна ми се струва).

6
HPetrov avatar HPetrov 822 Точки

Лично всеки път си проверявам всички задачи на хората и ако има нещо, което да ми направи впечатление или се сетя какво да препоръчам си пиша на воля коментари, даже веднъж до 1000 символа стигнах.

Но има домашни, на които просто няма какво да им се коментира. Когато всичко е отлично, и си работи, даже и моите коментари на такива домашни могат да изглеждат като по шаблон, ако изключим форматирането. Но това по никакъв начин не значи, че домашното не е било проверено качествено.

9
P.Kostadinov avatar P.Kostadinov 41 Точки

Очевидно е, че има все още какво да се изисква от системата и като цяло от замисъла на домашните.  За да заработи това е нужно да се тестват различни варианти известно време  и от тях да се избере най-ефикасният, който не е в ущърб на хората отделили толкова много време и старание до сега. Според мен в момента за времето и ресурсите, които се отделят за домашните тези 10% не са достатъчни да мотивират достатъчно. Още повече, че да направиш домашно и да провериш такова се изискват различно количество знания и време най-вече, а се оценяват с еднакъв брой точки. Съгласен съм за санкциите относно проверяването, понеже си е направо тъжно да вложиш старание и да добавиш допълнителни неща, да "разкрасиш" домашното като го направиш по-лесно и приятно за проверяване  и след това да получиш коментар - "ЛИПСВА ДОМАШНО!!!"..

Виждам нещата така - или увеличете тези 10% на 15-20 или ги премахнете като задължителни и ги оставете като бонус за хората, които искат да научат нещо и да помогнат на останалите. По време на нулевият курс на C# като оценката беше 100% при онлайн студентите цялата тази работа с домашните не беше толкова стресираща и хората имаха повече свободно време да се занимят с неща, които наистина можеха да ги подготвят за курса. Безмислено е да се учат да речем масиви и цикли по 4 пъти и да им се отделя време при полужение, че нещата са идентични (поне до момента на изучаваните от нас езици), по-полезно би било демонстративното решаване на различни видове проблеми - различните начини, идеи и коментари как да се справим с тях.

Just my 2 cents.

3
Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.