Плащане чрез EasyPay - not so easy
Здравейте,
Преди малко се опитах да си платя през EasyPay, но не ми приеха плащането. Продиктувах кода, но ми казаха, че това не е достатъчно и не може така да се извърши плащане. Обясниха ми, че е нужна повече информация - какво е това, КИН или банкова сметка и т.н. Аз отговорих, че е плащане за изпит към Софтуерния университет, но това не помогна.
Моля да помогнете, какво още се очаква от мен да им кажа? Заявлението за плащане в сайта дава само кода и нищо друго...
П.П. Разрових и намерих, че КИН означава Клиентски номер.
Това значи ли, че като активират акаунта мога да използвам същия номер или е по-добре да си изкарам нов (ако това е възможно)?
Пробвайте със стария номер първо. Няма как да дадем точен отговор, не се е случвало подобно нещо преди.
Искам да потвърдя, че вече всичко е наред с плащането през EasyPay :))