Loading...
Dimitar_Petkov_Petkov avatar Dimitar_Petkov_Petkov 169 Точки

Здравей ,

провери как работи решението ти при играч с име "Pesho Peshev"  примерно.

. The name can contain any ASCII symbol except ':'.  означава че и space може да го има.

Ако ми позволиш малко забележки по начина ти на писане - малко е труден за четене, използването на еднобуквени имена на променливи не е добра идея(ИМХО). Също така това писане на един ред - по-четливо е когато тялото на if - a е на нов ред и си има фигурни скоби. И последно - доста сложно си подходила към "парсването" . Виж моя вариант:

static int ReturnPowerFactor(string input)
        {
            int parsedInt = 0;
            if (int.TryParse(input, out parsedInt))
            {
                return parsedInt;
            }
            switch (input)
            {
                case "J": return 11;
                case "Q": return 12;
                case "K": return 13;
                case "A": return 14;
                case "S": return 4;
                case "H": return 3;
                case "D": return 2;
                case "C": return 1;
                default:  return -1;
            }
        }
0
A.Bocha avatar A.Bocha 0 Точки

https://pastebin.com/raw/F7F9UqGR 
 Tова е моето решение на задачата, аз също на първи въпрос получавам run time error  и не мога да разбера какъв е проблема понеже в VS ми дава верен output. Ако някой може да ми каже какъв е проблема ще съм благодарен

0
willystyle avatar willystyle 2472 Точки

Сплитни първо по ":" за да вземеш името, понеже в него може да има интервали и останалото сплитвай после по " " и  ","

0
vkutov avatar vkutov 57 Точки

Примерно решение

https://pastebin.com/YiwPvayC

0
Можем ли да използваме бисквитки?
Ние използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Можете да се съгласите с всички или част от тях.
Назад
Функционални
Използваме бисквитки и подобни технологии, за да предоставим нашите услуги. Използваме „сесийни“ бисквитки, за да Ви идентифицираме временно. Те се пазят само по време на активната употреба на услугите ни. След излизане от приложението, затваряне на браузъра или мобилното устройство, данните се трият. Използваме бисквитки, за да предоставим опцията „Запомни Ме“, която Ви позволява да използвате нашите услуги без да предоставяте потребителско име и парола. Допълнително е възможно да използваме бисквитки за да съхраняваме различни малки настройки, като избор на езика, позиции на менюта и персонализирано съдържание. Използваме бисквитки и за измерване на маркетинговите ни усилия.
Рекламни
Използваме бисквитки, за да измерваме маркетинг ефективността ни, броене на посещения, както и за проследяването дали дадено електронно писмо е било отворено.